۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
 ۱۱۸ طرح شرکت توزیع برق با ۷۹۰ میلیارد ریال اعتبار در استان مرکزی افتتاح شد
همزمان با هفته دولت؛

۱۱۸ طرح شرکت توزیع برق با ۷۹۰ میلیارد ریال اعتبار در استان مرکزی افتتاح شد

اراک- همزمان با هفته دولت ۱۱۸ طرح شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با ۷۹۰ میلیارد ریال هزینه با حضور استاندار مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، استاندار مرکزی صبح چهارشنبه در آیین افتتاح آیین بهره‌برداری از ۲۹ کیلومتر شبکه برق در تقاطع غیرهمسطح شریعتی اراک در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هفته دولت امسال با وجود همه محدودیت‌ها و تحریم های ظالمانه فرصت بسیار خوبی برای بهره برداری از پروژه ها و ارائه خدمات به مردم است، اظهار داشت: امروز به یاری خداوند و تلاش‌های صورت گرفته ۱۱۸ طرح شرکت توزیع نیروی برق مورد بهره برداری قرار گرفت.

سید علی آقازاده با بیان اینکه برای افتتاح این تعداد طرح، هزینه‌ای بالغ بر ۷۹۰ میلیارد ریال صرف شده است، افزود: با بهره‌برداری از این پروژه ها عملیات اجرایی ۴۷ طرح شرکت توزیع نیروی برق نیز در استان آغاز خواهد شد.

وی عنوان داشت: با توجه به خدمات و تمهیدات اندیشید شده مفتخر هستیم که اعلام کنیم امسال قطعی برق در استان نداشتیم که این موضوع حاصل تلاش های مسئولان استان است که از همه آن‌ها تقدیر و تشکر می کنیم.

استاندار مرکزی گفت: پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی شده اراک در هفته دولت امسال دارای بالغ بر ۱۸۴ پروژه و ۴۹۱ میلیارد تومان اعتبار بوده است که برای یک هزار و ۴۳۵ نفر اشتغال زایی کرده است.

بر اساس این گزارش بهره برداری از مدرسه بازی سازی شده بهشت ستایش، افتتاح همزمان هفت جایگاه کافو نوری با ۶۵۰۰ شماره تلفن ثابت منصوبه مجهز به امکانات اینترنت پرسرعت ADSL، افتتاح پروژه مسکونی ۹۸واحدی شرکت تعاونی مسکن کارکنان منابع طبیعی استان و پروژه برق رسانی اراک شامل ۱۱دستگاه پست زمینی و کمپکت، ۱۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی، ۱۲کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی و هوایی و ۴۰دستگاه روشنایی با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز از جمله افتتاح های امروز بوده است.

کد خبر: ۳۸٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha