۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
«صبا» هزار و ۳۹ ریال سود ساخت
طی دوره ۳ ماهه؛

«صبا» هزار و ۳۹ ریال سود ساخت

شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود هزار و ۳۹ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم یک هزار و ۱۷۷ اعلام شده بود، از کاهش ۱۲ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین با سرمایه ۱۸ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین در دوره یاد شده، مبلغ ۱۵ هزار و ۵۷۹ میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۳۹ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از کاهش ۱۲ درصدی برخوردار است.

این شرکت فرابورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۳۹۷ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۸۱ هزار و ۹۶۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود صبا در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ یک هزار و ۱۷۷ ریال و سود خالص را ۱۲ هزار و ۹۴۶ میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین در دوره یاد شده، با افزایش ۲۲۶ هزار و ۱۵۸ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال به ۵۳۲ هزار و ۵۶ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۷ هزار و ۹۲۸ میلیارد و ۹۶۹ میلیون ریال معادل ۶۲ هزار و ۷۹۵ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال محاسبه شد.

صبا تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۶ هزار و ۶۴۶ میلیارد و ۶۹۵ میلیون ریال به مبلغ معادل ۲۰ هزار و ۱۳۴ میلیارد و ۳۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۱۳ هزار و ۴۸۷ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۱۱ هزار و ۲۰۸ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۳۸٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha