۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
۵هزار نفر در گروه صنعتی ایران ترانسفو اشتغال دارند/ جذب ۳۵۰ نیروی جدید
معاون گروه صنعتی ایران ترانسفو:

۵هزار نفر در گروه صنعتی ایران ترانسفو اشتغال دارند/ جذب ۳۵۰ نیروی جدید

زنجان- دربندی زاده، معاون منابع انسانی و پشتیبانی گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: هم اکنون پنج هزار نفر برای تامین نیازصنعت برق کشور به انواع ترانسفورماتور و رآکتور و پست برق و چرخه تامین این محصول در گروه صنعتی ایران ترانسفو فعالیت می‌کنند. 

کوروش دربندی‌زاده در گفتگو با خبرنگار بازار، از جذب ۳۵۰ نفری جدید نیرو برای تکمیل نیروی انسانی بخش تولید و خدمات صنعتی خبرداد و گفت: گروه صنعتی ایران ترانسفو برای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در بخش های تولید از بین داوطلبان بومی استان زنجان در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس وفوق لیسانس نیرو جذب می کند. 

وی اظهار کرد: ۳۰۰ نفر از طریق این آزمون برای شرکت ایران ترانسفو زنجان و ۵۰ نیرو هم از طریق مصاحبه برای شرکت ایران ترانسفو ری در حال جذب هستند. 

معاون منابع انسانی و پشتیبانی گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۰ نفر نیز از طریق مصاحبه برای واحدهای تخصصی جذب و شروع به کار کرده اند که ۲۵ نفر از بانوان هستند. 

دربندی زاده تاکید کرد: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام از تاریخ ۱۵ شهریرماه تا ۲۱ می‌توانند به آدرس وب سایت http://golestan.znu.ac.ir و یا www.znu.ac.ir مراجعه کرده و داوطلبان متقاضی از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش به صورت قراردادی جذب خواهند شد. 

وی افزود: در یک مرحله ۲۰۰ نیروی جدید با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت و مسئولان استان در شرکت ایران ترانسفو آغاز به کار کردند و در سال گذشته در کل ۲۷۰ نفر جذب این شرکت شدند. 

معاون منابع انسانی و پشتیبانی گروه صنعتی ایران ترانسفو، ابراز داشت: هم اکنون حدود پنج هزار نفر در گروه صنعتی ایران ترانسفو برای تامین نیازصنعت برق کشور به انواع ترانسفورماتور و رآکتور و پست برق و چرخه تامین این محصول در گروه صنعتی ایران ترانسفو فعالیت می کنند.

کد خبر: ۳۷٬۹۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha