۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸
اختصاص ۱۷ میلیارد تومان برای ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان ایلام
استاندار ایلام خبر داد

اختصاص ۱۷ میلیارد تومان برای ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان ایلام

ایلام- استاندار ایلام از اختصاص ۱۷ میلیارد تومان برای ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان ایلام خبر داد و گفت: راهبرد مسئولان استان برای توسعه جوشش و حرکت از درون استان است.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی دشتکی عصر سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با حضور ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اظهار کرد: امروز شاهد کلنگ زنی کارخانه تولید تجهیزات هوشمند سازی و افتتاح مرکز بیماریهای مشترک انسان و دام  در استان بودیم.

وی تصریح کرد: از دانشگاه آزاد، علوم پزشکی و ایلام بازدید بعمل آمد و هر کدام ثمرات بسیار ارزشمند و منحصر بفردی داشت و قول های بسیار خوبی داده شد که طی ۲۰ نامه مکتوب تقدیم معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهوری شده است.
 
سلیمانی دشتکی اظهار کرد: در بازدیدی که از مجموعه شرکت های دانش بنیان، شتاب دهنده ها و استارت آپ ها با فضای دانش آموزی و دانشجویی و با حضور اساتید انجام شد شاهد ابداعات و اختراعات و کارهای بسیار ارزشمندی بودیم که همه در سطح ملی قابل ارائه است.

وی گفت: صندوق علم و فن آوری استان باید تقویت شود، در نظر است که ۱۷ میلیارد تومان برای ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان در استان اختصاص یابد.
 
استاندار ایلام بیان کرد: راهبرد مسئولان برای توسعه استان جوشش و حرکت از درون استان است و شرط موفقیت این است که در زمان باقی مانده از دولت باید با روحیه جهادی تلاش کنیم و زیرساخت ها را به موقع و با سرعت انجام دهیم.

وی گفت: دانشگاه ایلام قول داده است که ۲۵ هکتار زمین را برای ادامه فعالیت های پارک علم و فناوری اختصاص دهد و این کار بسیار ارزشمند و دلسوزانه ای است.

کد خبر: ۳۷٬۹۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha