۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
 ۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۱ میلیارد تومان در بستک افتتاح شد
در سومین رو از هفته دولت؛

 ۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۱ میلیارد تومان در بستک افتتاح شد

هرمزگان- حسینی قتالی فرماندار بستک گفت: تعداد ۹ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان در این شهرستان افتتاح شد.

سیدالشمس الدین حسینی قتالی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در سومین روز از هفته دولت و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، مدیرکل سیاسی استانداری و جمعی از مسئولان، ۹ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان در شهرستان بستک به بهره برداری رسید.

وی افزود: افتتاح فاز دوم کشتارگاه طیور شرکت تعاونی زرین بال کوخرد با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان از پروژه های شاخص شهرستان است که افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار بستک گفت: افتتاح آب‌شرین کن و مخزن هزار مترمکعبی و خط انتقال آب به روستاهای چاله، گریند و کوخرد، افتتاح ورزشگاه شهر هنگویه، افتتاح بهسازی معابر و اجرای طرح هادی روستای آسو از جمله پروژه هایی است که امروز در شهرستان بستک به بهره برداری رسید.

حسینی قتالی از افتتاح اقامتگاه بوم گردی و سفره خانه سنتی کاروانسرای بستک، افتتاح بخش کوئید بیمارستان فارابی، افتتاح متمرکز پروژه های عمران شهری، افتتاح متمرکز پروژه های برق شهرستان و افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده ای چاه‌بنارد به‌عنوان دیگر پروژه هایی نام برد که در سفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در شهرستان بستک افتتاح شد.

کد خبر: ۳۷٬۸۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha