۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
تخصیص اعتبارات استانی بر اساس شاخص جمعیتی باشد/ ضرورت حفظ حقوق مردم
نماینده مردم شاهرود و میامی:

تخصیص اعتبارات استانی بر اساس شاخص جمعیتی باشد/ ضرورت حفظ حقوق مردم

میامی- نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با تأکید بر لزوم حفظ حقوق مردم این دو شهرستان گفت: تخصیص اعتبارات استانی بر اساس شاخص جمعیتی در دستور کار استاندار سمنان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌اصغر خانی ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های هفته دولت در میامی که به‌صورت ویدئو کنفرانسی با حضور استاندار سمنان برگزار شد، اظهار داشت: تخصیص و توزیع اعتبارات استانی بر اساس شاخص جمعیتی در دستور کار استاندار سمنان قرار گیرد.

وی با تأکید بر لزوم حفظ حقوق مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی بیان کرد: توزیع اعتبارات بر اساس شاخص‌های جمعیت بستر لازم برای شکوفایی اقتصادی، پیشرفت و توسعه متوازن در سطح استان را فراهم می‌کند.

تامین ۲۵۰ تن شیر استان سمنان توسط دامداران شاهرودی
نماینده مردم شاهرود و میامی با اشاره به طرح فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی افزود: اعتبار حاصل از فروش املاک باید در همان منطقه هزینه شود.

خانی بابیان اینکه رفع نارضایتی‌های عمومی برخی دامداران شاهرودی به‌عنوان یک دغدغه پیگیری می‌شود، تصریح کرد: ۲۵۰ تن شیر استان سمنان توسط دامداران شاهرودی تأمین می‌شود و ۵۲ درصد دام سنگین استان در این شهرستان‌ها قرار دارد.

وی با اشاره به نحوه توزیع ناعادلانه خوراک دام در استان سمنان بیان کرد: خوراک توزیع‌شده در این شهرستان‌ها بین ۳۰ تا ۳۵ درصد است و این در حالی است که باید ۶۳ درصد خوراک دام استان به این منطقه تخصیص یابد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در ادامه اضافه کرد: نزدیک به ۳۰ درصد افراد در شاهرود و میامی بیکار هستند و در بعضی از روستاها نرخ بیکاری تا ۳۵ درصد می‌رسد.

کد خبر: ۳۷٬۸۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha