۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
بهره برداری از ۱۶۱ پروژه تولیدی و صنعتی در مازندران آغاز شد
معاون استاندار مازندران:

بهره برداری از ۱۶۱ پروژه تولیدی و صنعتی در مازندران آغاز شد

ساری- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: همزمان با هفته دولت ۱۶۱ پروژه تولیدی و صنعتی با ۳۳۸ میلیارد تومان در استان بهره برداری شده است.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار، شمار پروژه های قابل افتتاح هفته دولت در استان را ۵۸۴ پروژه ذکر کرد و گفت: از این تعداد ۱۶۱ پروژه تولیدی و صنعتی است که برای آن ۳۳۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی با اظهار اینکه در مجموع برای پروژه های قابل افتتاح هفته دولت در استان هزار و ۳۲۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است، افزود: از این میزان ۳۳۸ میلیارد تومان مربوط به طرح های تولیدی و صنعتی است که ۸۶۸ شغل نیز پس از بهره برداری ایجاد می کنند.

خیریان پور مجموع اشتغال ایجاد شده در پروژه های هفته دولت استان را حدود سه هزار و ۴۰۰ نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد دو هزار و ۵۱۲ نفر با طرح های عمرانی و خدماتی مشغول کار می شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران یادآور شد: در هفته دولت عملیات اجرایی ۹۰ پروژه با برآورد سرمایه گذاری ۸۱۱ میلیارد تومان نیز در استان آغاز می شود و از مجموع پروژه ها در بخش عمران شهری ۳۵ پروژه با ۱۹۴ میلیارد تومان اعتبار، دو هزار واحد مسکن روستایی با ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار و ۳۸ پروژه طرح هادی روستایی با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار است.

وی ادامه داد: از مجموع پروژه های هفته دولت استان ۱۰۹ پروژه دارای ارزش بین یک تا پنج میلیارد تومان با اعتبار ۲۳۸ میلیارد تومان، ۳۲ پروژه بین پنج تا ۱۰ میلیارد تومانی با اعتبار ۲۱۶ میلیارد تومان و ۲۱ پروژه بالای ۱۰ میلیارد تومان با اعتبار ۷۵۵ میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی می شود.

کد خبر: ۳۷٬۸۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha