۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
راهکارهای لازم برای رفع مشکل چشمه‌سارهای قطری شاهرود اجرایی می‌شود
استاندار سمنان:

راهکارهای لازم برای رفع مشکل چشمه‌سارهای قطری شاهرود اجرایی می‌شود

سمنان– استاندار سمنان بابیان اینکه کمبود آب یکی از چالش‌های جدی در مسیر توسعه استان است، گفت: راهکارهای لازم برای رفع مشکل چشمه‌سارهای قطری شاهرود اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشناگر صبح سه‌شنبه در جلسه افتتاح پروژه‌های هفته دولت شاهرود از طریق ویدئوکنفرانس به میزبانی فرمانداری ویژه این شهرستان، اظهار داشت: راهکارهای لازم برای رفع مشکل چشمه‌سارهای قطری شاهرود اجرایی می‌شود.

وی بابیان اینکه کمبود آب یکی از چالش‌های جدی در مسیر توسعه استان سمنان است، افزود: طرح جامع شاهرود علی‌رغم طولانی شدن رسیدگی و ابلاغ‌شده است و باید برای ایجاد توسعه پایدار موانع پیشرفت پروژه‌ها باید به‌سرعت شناسایی و رفع شود.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه معادن بسیار خوبی در شاهرود وجود دارد و معتقدیم باید از خام فروشی جلوگیری شود، ابراز کرد: علیرغم همه زیرساخت موجود یکی از محدودیت‌های شهرستان آب است.

آشناگر با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی درازمدت برای رفع نگرانی‌های مردم در حوزه آب در دستور کار قرار گیرد، خاطرنشان کرد: صنایع کم آب‌بر و دوست دار محیط زیست در شاهرود توسعه یابد.

وی با تأکید بر اینکه راه‌آهن و فرودگاه، وجود عارفان، قرار گرفتن در مسیر حرکت تا حرم، اقلیم خوب و هوایی ظرفیتی ایجاد کرده که هرکدام می‌تواند به محوری برای توسعه مبدل و باید از این امکانات به نفع مردم استفاده شود، یادآور شد: علیرغم محدودیت‌های موجود یک هزار میلیارد ریال پروژه در استان افتتاح می‌شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه بهره‌برداری از پروژه‌ها با پیشرفت ۶۰ درصد در دستور کار است، اعلام کرد: شهرستان شاهرود در همه زمینه‌ها دارای ظرفیت بالقوه است که باید به بالفعل تبدیل شود.

کد خبر: ۳۷٬۸۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha