۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
۵ هزار و ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور فعال است
ستاری:

۵ هزار و ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور فعال است

ایلام- معاون علمی و فناوری رئیس جمهو با بیان اینکه پنج هزار و ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور فعال است، گفت: این شرکت‌ها سال گذشته ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فروش محصول داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار بازار، سورنا ستاری صبح روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از محصولات فناورانه و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری ایلام اظهار کرد: تاکنون پنج هزار و ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور با اشتغال زایی ۳۰۰ هزار نفر ثبت شده که سال گذشته این شرکت ها ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در کشور فروش محصول داشته اند.

وی بیان کرد: با توجه به پتانسیل موجود در ایلام امکان رشد روزافزون حوزه شرکت های دانش بنیان وجود دارد.

ستاری با اشاره به اینکه شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان در ایلام در مقایسه با برخی از استان‌های کشور نوپا و جدید است، افزود: فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در استان رشد و توسعه قابل توجهی داشته است

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌ها برای افزایش کمی و کیفی شرکت‌های دانش‌بنیان در استان ایلام ضروری است.

صبح امروز و در سومین روز از هفته دولت، سورنا ستاری معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور با استقبال رسمی قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام وارد استان شد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، بازدید از پروژه عمرانی مجتمع فن آوری پارک علم و فناوری، بازدید از مرکز نوآوری دانشگاه آزاد، بازدید از جهاد دانشگاهی، بازدید از دانشگاه علوم پزشکی، بازدید از دانشگاه ایلام و حضور در نشست اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید از مهم‌ترین برنامه‌های سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان است.

در اولین برنامه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استاندار ایلام و دیگر مسئولان استانی از پروژه عمرانی مجتمع فن آوری پارک علم و فناوری ایلام بازدید کردند.

کد خبر: ۳۷٬۷۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha