۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷
۸۷ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان زاوه به بهره برداری رسید

۸۷ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان زاوه به بهره برداری رسید

مشهد-با حضور معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، پروژه‌های عمرانی شهرستان زاوه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، با حضور محمدصادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در شهرستان زاوه، ۸۷ پروژه‌ به بهره‌برداری رسید.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در ابتدای سفر خود به شهرستان زاوه، با حضور در مزار شهدای گمنام شهرستان به مقام شامخ شهیدان گرانقدر ادای احترام کرد.

در آئین افتتاح طرح‌های هفته دولت ۳ پروژه احداث ایستگاه آتش نشانی و دو باب نمازخانه در مدارس به نمایندگی از بین ۸۷ پروژه قابل بهره‌برداری انتخاب و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

پروژه‌های آموزشی، راه‌سازی، انتقال آب، بهسازی و آسفالت جاده‌های روستایی، مرمت و نوسازی قنوات، طرح‌های حمایتی کمیته امداد، برق‌رسانی و تقویت شبکه برق روستاها از جمله سایر پروژه‌های قابل بهره‌برداری شهرستان زاوه در هفته دولت بود که جمعا با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کد خبر: ۳۷٬۷۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha