۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
۱۱۶ طرح بخش کشاورزی استان سمنان بااعتبار ۸۹۲ میلیارد ریال افتتاح می‌شود
به مناسبت دهه فجر؛

۱۱۶ طرح بخش کشاورزی استان سمنان بااعتبار ۸۹۲ میلیارد ریال افتتاح می‌شود

سمنان – رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه ۱۱۶ طرح بخش کشاورزی بااعتبار ۸۹۲ میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر در استان افتتاح می‌شود، گفت: با افتتاح این طرح‌ها تحول عظیمی در رونق تولیدات کشاورزی ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سید حسن میرعماد صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی سمنان با اشاره به پروژه‌های قابل‌افتتاح این سازمان به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: درمجموع ۱۱۶ طرح عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی بااعتبار ۸۹۲ میلیارد و ۵۵۹ میلیون ریال در استان  افتتاح می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ۳۲۰ میلیارد و ۸۹ میلیون ریال از این اعتبار صرف تکمیل طرح‌های عمرانی بخش کشاورزی شده است، افزود: ۸۶ طرح از مجموع طرح‌های قابل‌افتتاح بخش کشاورزی در ایام‌الله دهه فجر در حوزه عمرانی است با بهره‌برداری از آن تحولات خوبی در رونق تولیدات کشاورزی استان سمنان ایجاد می‌شود.

گرمسار بیشترین سهم را در افتتاح طرح‌ها دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در سراسر شهرستان‌های استان قرار دارند، خاطرنشان کرد: گرمسار با ۲۹ پروژه بیشترین سهم را در این راستا دارد.

میرعماد بابیان اینکه ۲۵ پروژه قابل‌افتتاح در میامی، ۲۲ پروژه در شاهرود و ۱۵ پروژه در دامغان قرار دارد، یادآور شد: از مجموع پروژه‌های قابل‌افتتاح این بخش هشت پروژه متعلق به شهرستان سمنان، هفت پروژه در مهدی‌شهر، شش پروژه در سرخه و چهار پروژه در آرادان است.

وی با اشاره به اینکه ۵۹ پروژه در بخش آب‌وخاک، ۱۱ پروژه در امور باغبانی، ۱۶ پروژه در بخش دامی و ۱۳ پروژه در بخش جنگل و مرتع‌داری افتتاح می‌شود، اضافه کرد: سه پروژه در بخش صنایع تبدیلی، تکمیلی و کسب‌وکار نوین و ۱۴ پروژه نیز در بخش عشایری از دیگر طرح‌هایی است که در بخش کشاورزی به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان با تأکید بر اینکه پنج هزار و ۵۴۲ خانوار استان از تسهیلات و منافع افتتاح این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند، اعلام کرد: با افتتاح این طرح‌ها برای ۳۵۵ نفر به‌صورت مستقیم و برای ۵۹۱ نفر نیز به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

کد خبر: ۳٬۷۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha