۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
۲۹ طرح عمرانی در روستاهای بندر خمیر هرمزگان افتتاح و به بهره‌برداری رسید
فرماندار بندرخمیر؛

۲۹ طرح عمرانی در روستاهای بندر خمیر هرمزگان افتتاح و به بهره‌برداری رسید

 هرمزگان- فرماندار بندرخمیر گفت: ۲۹ طرح عمرانی به ارزش ۲۱۳ میلیارد و ۹۶۸ میلیون ریال در روستاهای شهرستان خمیر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

میرهاشم خواستار در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بهره برداری از آسفالت معابر روستای کشار بالا، افتتاح دارالقرآن روستای پرکان گیشو، افتتاح چهار واحد مددجویی و همچنین افتتاح ساختمان دهیاری در روستای کرمران از جمله پروژه هایی بودند که به نیابت از ۲۹ پروژه در حوزه روستایی به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۴۹ طرح و پروژه های عمرانی در شهرستان خمیر با اعتبار بیش از ۷۸۲ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد، افزود: از مجموع این پروژه ها، ۲۹ پروژه در حوزه روستایی بوده که  ارزش اعتبار آن برابر با ۲۱۳ میلیارد و ۹۶۸ میلیون ریال می باشد.

فرماندار بندرخمیر ادامه داد: علاوه بر چهار پروژه‌های مذکور،پروژه هایی از قبیل ایجاد و توسعه زیرساخت های مخابراتی، توسعه شبکه برق در روستاهای شهرستان، ایجاد فضاهای فرهنگی و آموزشی در روستاهای کهورستان، کشار بالا و گیشو، ایجاد مسکن روستایی و همچنین احداث راه روستایی از مهم‌ترین این طرح ها بوده است.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از مهم ترین اهداف دولت ،آبادانی و توسعه روستاها می باشد که مجموعه فرمانداری و دستگاه های اجرایی شهرستان با جدیت آن را دنبال می کند.

خواستار یکی از مهم ترین خواسته های مردم این روستاها  را تخصیص اعتبار آسفالت جاده روستایی برای دسترسی آسانتر روستائیان به مرکز بخش و شهرستان عنوان و خاطرنشان کرد: طی گفت‌وگوی تلفنی با مسئولان راهداری استان خواستار رفع مشکلات این روستاها شده ایم.

کد خبر: ۳۷٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha