۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
پروژه های هفته دولت قزوین به دست معاون رئیس جمهور افتتاح شد

پروژه های هفته دولت قزوین به دست معاون رئیس جمهور افتتاح شد

قزوین- همزمان با دومین رو از هفته دولت پروژه های هفته دولت قزوین به دست معاون رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، شهریور ماه هر سال اگرچه یادآور روزهای تلخ شهادت دولتمردان بزرگ ایرانی است اما نامگذری این ایام به نام هفته دولت موجب شده تا هر ساله در این تاریخ شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه هایی باشد که خدمات دولت به مردم را نمایان میکند.

هفته دولت امسال نیز در قزوین با بهره برداری از بیش از ۴۵۷ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی زمینه اشتغال بیش از ۶ هزار و ۴۳۲ نفر در استان مهیا می شود.

دومین روز از هفته دولت امسال در قزوین با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و جمعی از مسئولین کشوری و استانی برگزار شد و از چندین پروژه افتتاح و بهره برداری صورت گرفت.

بهره برداری از واحد تولید صنایع چوبی در قزوین
همزمان با سفر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور به قزوین از دو واحد صنعتی در قزوین بهره برداری کرد که واحد تولید صنایع پوبی با سرمایه گذاری خارجی بیش از ۴۰ میلیون یورو از این طرح های صنعتی بود.

این واحد تولید صنایع چوبی در قزوین با ۲۰ میلیون یورو سرمایه ثابت و ۲۰ میلیون یورو سرمایه در گردش به بهره برداری رسید.

اصلی ترین تولیدات این واحد صنعتی در حوزه مبلمان، منسوجات چوبی نظیر ام دی اف، دکوراسیون و مبلمان است و زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر را در استان فراهم کرده است.

این واحد تولیدی در ۶۰ کشور دنیا دارای نمایندگی و کارخانه تولید محصول است که امروز واحد قزوین این کارخانه به بهره برداری رسید.

یک واحد تولید موادغذایی در قزوین به بهره‌برداری رسید
محمد باقر نوبخت در ادامه سفر یکروزه خود به قزوین از یک واحد تولید مواد غذایی با اشتغال زایی۴۰۰ نفر بهره برداری کرد.

این واحد تولیدی در در فاز نخست ۱۵۰ نفر و در فاز بعدی  بیش از ۳۰۰ نفر اشتغالزایی داشته است و برای احداث این واحد تولیدی یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

محصولات این واحد تولیدی امروز به تعداد زیادی از کشورهای دنیا نظیر کانادا، فرانسه، آلمان، بحرین و برخی از کشورهای همسایه صادر می شود.

فاز سوم این واحد تولیدی با اشتغال ۱ هزار نفر و سرمایه گذاری ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد اجرایی شده است.

فضای کسب و کار پویا در کشور برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی مهیا است
هدایت الله جمالی‌پور استاندار قزوین در حاشیه افتتاح از این طرح‌های تولیدی و صنعتی استان قزوین اظهار داشت: فضای کسب و کار پویایی که رد کشور ایجاد شده است زمینه حضور موثر سرمایه گذاران را فراهم کرده است.

وی بیان کرد: سرمایه گذاران خارجی میتوانند با اطمینان خاطر در کشور حضور داشته باشند چرا که شرایط کسب و کار برای سرمایه گذاران در داخل کشور فراهم شده است.

استاندار قزوین تصریح کرد: همدلی خوبی که در بین مسئولین استانی ایجاد شده است شرایط را برای اشتغالزایی در استان فراهم کرده است و قطعا رفع مشکلات اقتصادی در گرو توسعه و جهش تولید در داخل کشور است.

جمالی‌پور افزود: حضور سرمایه گذاران خارجی در داخل کشور پیام امنیت و فضای مهیای کسب و کار را از داخل ایران به دنیا مخابره می‌کند.

کد خبر: ۳۷٬۶۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha