۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
 ۸ پروژه شتاب نگار لرزه ای در مازندران راه اندازی می شود
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

۸ پروژه شتاب نگار لرزه ای در مازندران راه اندازی می شود

ساری- نظری، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: همزمان با هفته دولت هشت پروژه و دستگاه شتاب نگار لرزه ای در شهرهای مختلف استان راه اندازی می شود.

سید محمدنظری در گفتگو با خبرنگار بازار درباره پروزه های هفته دولت بخش راه در استان، راه اندازی هشت دستگاه شتاب نگار لرزه ای را از جمله طرح ها بیان کرد  گفت: این طرح در شهرهای مختلف از جمله کیاسر، بهشهر، بخش خرم آباد، زیرآب و غیره راه اندازی می شود.

وی با اظهار اینکه در مجموع ۳۲ میلیارد تومان برای ۲۰ پروژه حوزه راه و شهرسازی استان هزینه شده است، تعریض و بهسازی آسفالت بخشی از محور کندوان در مرزن آباد، آسفالت راههای روستایی در بابل، ساری، بهنمیر را از جمله طرح ها برشمرد.

نظری یادآور شد: در حوزه فنی و اجرایی نیز پروژه هایی مانند ساخت سالن ورزشی بانوان، مرکز بهداشت انجام شد و در حوزه بازآفرینی نیز طرح هایی نهایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه شش پروژه بازآفرینی شهری نیز همزمان با هفته دولت در استان کلنگ زنی و آغاز می شود، گفت: مطالعات پروژه هایی نظیر کمربندی های چمستان، بهشهر و نکا و احداث پل در شهرستان های مختلف به پایان رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی با بیان اینکه اجرای طرح ملی مسکن جزو اولویت های این اداره کل است، تکمیل مسکن مهر را نیز از دیگر اولویت ها بیان کرد.

کد خبر: ۳۷٬۶۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha