۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
آغاز عملیات اجرایی مجتمع های گلخانه ای خراسان جنوبی
معاون استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی مجتمع های گلخانه ای خراسان جنوبی

بیرجند- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: امروز و در دومین روز از هفته دولت، عملیات اجرایی مجتمع های گلخانه ای استان به طور رسمی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدکمال الدین میرجعفریان ظهر دوشنبه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، در جمع خبرنگاران حاضر در مراسم کلنگ زنی شهرک گلخانه ای آیسک گفت: امروز عملیات اجرایی ۵ مجتمع گلخانه ای استان به طور رسمی آغاز ‌شد که برای اجرای این طرح‌ها ۱۱۴ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: اجرای شهرک‌های گلخانه‌ای در پی تفاهم ‌نامه بین استانداری و وزارت جهاد کشاورزی وارد فاز عملیاتی شده و از مجموع هزار هکتار مجتمع گلخانه ای مقرر در این تفاهم نامه، ۷۰۰ هکتار برای احداث گلخانه درنظر گرفته شده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: امیدواریم در آینده نزدیک با بهره‌برداری از این مجتمع‌ها، شاهد ارتقاء سطح درآمد مردم، اقتصاد خانواده ها و افزایش راندمان تولیدات منطقه ای باشیم.

میرجعفریان ادامه داد: محصولات گلخانه‌ای در سطح ملی و بین المللی، بازار خوبی دارد و اجرای این طرح ‌ها با توجه به شرایط کم آبی خراسان جنوبی اشتغال خوبی را نیز به همراه خواهد داشت.

وی درخصوص برنامه های استان در هفته دولت نیز گفت: خوشبختانه در هفته دولت امسال در سطح استان، هزار و ۵۱۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در زمینه های عمرانی و اقتصادی به بهره برداری می رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افزود: این پروژه‌ها با حضور مسئولان شهرستانی و استانی و به خصوص با حضور استاندار خراسان جنوبی در شهرستان‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

میرجعفریان یادآور شد: امروز استاندار خراسان جنوبی به شهرستان سرایان سفر کرده و یکی از برنامه های این سفر، افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های آبرسانی استان است که به صورت همزمان در این شهرستان انجام شد .

کد خبر: ۳۷٬۵۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha