۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
تامین آب برای صنعت اولویت استان سمنان است/ سهم ویژه گرمسار در صنعت
استاندار سمنان:

تامین آب برای صنعت اولویت استان سمنان است/ سهم ویژه گرمسار در صنعت

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه اولویت استان تامین آب برای واحدهای صنعتی برای ترغیب سرمایه‌گذاری است، گفت: تامین آب پایدار برای شهرک‌های صنعتی کمک بسزایی به توسعه اقتصادی می‌کند.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشناگر در آئین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های هفته دولت در گرمسار به‌صورت ویدئو کنفرانسی در فرمانداری گرمسار، بابیان اینکه گرمسار بیشترین سهم را در توسعه صنعتی استان دارد، افزود: تأمین آب پایدار برای صنعت این شهرستان کمک بسزایی در توسعه استان می‌کند۔

وی بابیان اینکه در سطح استان چیزی در حدود ۵۳۸ پروژه بااعتبار ۸۶۰ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود، افزود:  عملیات اجرایی ۹۳ پروژه بااعتبار ۷۳۹ میلیارد تومان آغازشده است.

استاندار سمنان بابیان اینکه درمجموع یک هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، یادآور شد:۸۳ میلیارد تومان در قالب ۶۹ پروژه افتتاحی متعلق به شهرستان گرمسار است.

آشناگر ارتقای سطح اشتغال و ایجاد توسعه پایدار در دستور کار است، ابراز کرد: این پروژه‌ها تنها خدمات دولت در سال جاری نیست  و پروژه‌های زیادی پیش از هفته دولت و تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

وی تأمین و تسهیل زیرساخت‌ها را برای ترغیب سرمایه‌گذاران در گرمسار الزامی دانست و ابراز داشت: تأمین آب یک‌راه مهم برای ارتقای سرمایه‌گذاری است.

کد خبر: ۳۷٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha