۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
تعیین تکلیف وضعیت جاماندگان سهام عدالت/ دهک‌های پایین در اولویت هستند
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس:

تعیین تکلیف وضعیت جاماندگان سهام عدالت/ دهک‌های پایین در اولویت هستند

اردبیل- نظری خانقاه، عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با همکاری کمیته امداد در راستای شناسایی دهک‌های پایین جامعه وضعیت جاماندگان سهام عدالت تعیین تکلیف می‌شود.

سیدغنی نظری خانقاه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای تعیین تکلیف وضعیت جاماندگان سهام عدالت از سوی دولت برنامه‌های تدوین شده که کمیته امداد موظف است در این زمینه برای شناسایی دهک‌های پایین جامعه همکاری‌های لازم را داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه روستائیان، کارگران فصلی و ساختمانی و اعضای زیرپوشش کمیته امداد جزو این دهک‌ها محسوب می‌شوند، گفت: کلیات این طرح در کمیسیون اقتصادی در حال بررسی است و دولت نیز در این زمینه تا حدودی متقاعد شده است.

نظری‌خانقاه تصریح کرد: از اهداف مهم این طرح است که جاماندگان بتوانند از شرکت‌های سرپا برای سهام خود بهره‌گیری کنند که در این زمینه نیز درصدد تحقق اهداف مورد نظر هستیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس تصریح کرد: طرح مجلس در حال حاضر قانونی نشده و درصدد هستیم تا سه ماه آینده این مهم را تحقق بخشیده و در راستای از بین بردن برخی ناهماهنگی‌ها و موانع نیز برنامه‌ریزی‌های اساسی داشته باشیم.

وی اظهار کرد: اهمیت به تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت در بین اقشار آسیب‌پذیر جامعه یک اولویت اساسی و مهم برای مجلس است و در این زمینه از تمام توان و تلاش خود برای تحقق این هدف استفاده خواهیم کرد.

کد خبر: ۳۷٬۴۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha