۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
میزان خاموشی هدف‌گذاری شده برق در زنجان زیر ۳۰۰دقیقه است
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

میزان خاموشی هدف‌گذاری شده برق در زنجان زیر ۳۰۰دقیقه است

زنجان- علیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان میزان خاموشی هدف‌گذاری شده برق در سال ۱۴۰۰ را ۱۴۰ دقیقه به ازای هر مشترک در سال اعلام کرد و گفت: در حال حاضر این شاخص در سال زیر ۳۰۰ دقیقه است.

علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار، تعداد مشترکان شرکت توزیع برق استان زنجان را ۴۶۲ هزار و ۸۳۴ مشترک اعلام کرد و گفت: این تعداد ۳۱۱ هزار مشترک شهری ۱۴۷ هزار مشترک روستایی می باشد.

وی میزان خاموشی هدف گذاری شده  برق در سال ۱۴۰۰ را ۱۴۰ دقیقه به ازای هر مشترک در سال اعلام کرد و یاد آورشد: در حال حاضر این شاخص در استان در سال زیر ۳۰۰ دقیقه است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان، با بیان اینکه خاموشی‌های برق در زنجان از یک دقیقه و ۱۸ ثانیه به کمتر از یک دقیقه به ازای هر مشترک در روز کاهش یافته است، گفت: طی سال گذشته خاموشی برق در استان کاهش محسوسی داشته است.

علیزاده به خاموشی برق در زنجان اشاره کرد و یاد آورشد: طی سال ۹۲ خاموشی برق در استان ۲.۱۶ درصد، در سال ۹۳ حدود ۱.۹۳ درصد و طی سال ۹۴ خاموشی برق در زنجان ۱.۶۵ صدم دقیقه بود که در سال ۹۵ به ۱.۴۶ صدم دقیقه رسیده و سال  ۹۶ به ۱.۳۷ در صد و در سال ۹۷ هم به ۱.۳۴ درصد کاهش یافته، در سال ۹۸ به ۱.۳۰ در صد کاهش یافته و در سال جاری هم به یک دقیقه رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه در استان طبق برنامه ریزی خاموشی برق خواهیم داشت و مردم باید در مصرف برق را مدیریت کنند، گفت: طی سال گذشته ۹۸ درصد واحدهای صنعتی زنجان روزانه بیش از دو ساعت خاموشی برق داشتند.

کد خبر: ۳۷٬۴۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha