۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
۳۴ میلیارد تومان پروژه صنعتی در گرمسار به بهره‌برداری رسید
رئیس صمت استان سمنان:

۳۴ میلیارد تومان پروژه صنعتی در گرمسار به بهره‌برداری رسید

گرمسار- رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه پنج پروژه صنعتی سرمایه‌گذاری در گرمسار افتتاح شد، گفت: ‏مجموع سرمایه‌گذاری این طرح‌ها ۳۴ میلیارد تومان است‎.‎

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران هم‌زمان با هفته دولت در شهرستان گرمسار، ضمن اشاره به وجود ۵۵ درصد کل صنعت استان سمنان در این شهرستان استراتژیک ازلحاظ صنعتی، بیان کرد: پنج واحد صنعتی سرمایه‌گذاری هم‌زمان با دومین روز از هفته دولت در این شهرستان افتتاح شد. 

وی بابیان اینکه با افتتاح این پروژه‌ها ۲۰۹ نفر در بخش صنعت گرمسار صاحب شغل شدند، ابراز کرد: ۳۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان مجموع هزینه کرد این طرح‌ها محسوب می‌شود.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه پروتکل‌های بهداشتی اجازه حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی در تک‌تک این کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی را نمی‌دهد، تأکید کرد: یکی از این طرح‌ها به‌صورت نمادین امروز دوشنبه به بهره‌برداری رسید.

تشنه دل افزود: پروژه شرکت تولیدکننده پارچه چرم به‌صورت نمادین با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

وی بابیان اینکه این واحد تولیدی در شهرک صنعتی پایتخت راه‌اندازی شده است، افزود:  این پروژه در سال ۹۰ آغاز و با افتتاح آن ۷۰ نفر صاحب شغل شدند.

۶۹ پروژه اقتصادی و عمرانی در شهرستان گرمسار طی هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

کد خبر: ۳۷٬۴۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha