۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
۸۶۰ میلیارد تومان پروژه در استان سمنان افتتاح می‌شود/ افتتاح نمادین ۲ طرح در سمنان
استاندار سمنان:

۸۶۰ میلیارد تومان پروژه در استان سمنان افتتاح می‌شود/ افتتاح نمادین ۲ طرح در سمنان

سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه دو طرح به‌صورت نمادین در شهرستان سمنان افتتاح شد، گفت: درمجموع ۸۶۰ میلیارد تومان پروژه به مناسبت هفته دولت در سطح استان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشناگر بعدازظهر یکشنبه در آئین افتتاح ویدئوکنفرانسی پروژه‌های هفته دولت در مرکز استان سمنان بابیان اینکه درمجموع یک هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در استان به مناسبت هفته دولت افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود، اظهار داشت: از این میزان ۸۶۰ میلیارد تومان پروژه به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود که ۵۷۵  میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های عمرانی و ۲۸۵ میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های اقتصادی است.

وی با تأکید بر اینکه عملیات اجرایی پروژه‌ها در این هفته بااعتبار ۷۳۹ میلیارد تومان آغاز خواهد شد، تصریح کرد: ۷۰۹ میلیارد تومان از این میزان مربوط به پروژه‌های عمرانی و مابقی در حوزه پروژه‌های اقتصادی است که با استفاده از تسهیلات دولتی و منابع خصوصی اجرایی می‌شوند.

افتتاح نمادین دو پروژه در مرکز استان
استاندار سمنان با اشاره به محدودیت کرونایی خاطرنشان کرد: دو پروژه به‌صورت نمادین در مرکز استان سمنان به بهره‌برداری رسید.

آشناگر در ادامه بابیان اینکه این استان همچنان در وضعیت هشدار شیوع کرونا ویروس قرار دارد، ابراز کرد: این در حالی است که با تلاش دانشگاه‌های علوم پزشکی وضعیت استان در کنترل ویروس به ثبات رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی و دیگر بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان الزامی است، یادآور شد: در ایام‌ محرم باید تلاش شود که دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت و مراسم‌ در فضای باز برگزار شود و دسته‌روی و مراسمی که خاص شهرستان‌های استان است، امسال برگزار نخواهد شد.

کد خبر: ۳۷٬۳۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha