۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
۱۳ هزار میلیارد ریال طرح برق‌رسانی در مرکزی افتتاح می شود
استاندار مرکزی:

۱۳ هزار میلیارد ریال طرح برق‌رسانی در مرکزی افتتاح می شود

اراک- استاندار مرکزی گفت: طرح های برق‌رسانی به ارزش ۱۳ هزار میلیارد ریال به مرور در استان مرکزی افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید علی آقازاده پیش از ظهر یکشنبه در آئین بهره برداری از چهار طرح برق‌رسانی استان مرکزی که در محل شرکت برق منطقه ای باختر در اراک برگزار شد با اشاره به افتتاح چهار پروژه با مبلغ ۲۰۶ میلیارد تومان در صنعت تولید و توزیع برق استان مرکزی اظهار داشت: بهره برداری از این پروژه ها می تواند در بخش های اقتصادی، ایجاد اشتغال و تولیدی موثر واقع شود.

آقازاده با بیان اینکه صرفه جویی در استفاده از منابع مانند آب، برق، بنزین و گاز و نفت در شرایط سخت کنونی می تواند برای توسعه زیرساخت های اقتصادی و تولیدی راهگشا باشد، گفت: خوشبختانه امسال با وجود مشکلات با خاموشی خاصی مواجه نشده‌ایم که این امر حاصل صرفه جویی مردم در مصرف برق و تلاش صنعت‌گران صنعت برق کشور است.

استاندار مرکزی از بهره برداری بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال طرح برق‌رسانی دیگر نیز خبر داد و عنوان داشت: این موضوع در دستور کار است و به مرور انجام خواهد شد.

وی به موضوع اتکا به نیروهای بومی و داخلی نیز اشاره کرد و بیان داشت: یکی از افتخاران صنعت کشور ساخت نیروگاه بومی است که نیروگاه صیناکو در شهر صنعتی کاوه از این جمله است که بدون حتی کوچکترین تجهیزات خارجی در این استان ساخته شده است.

کد خبر: ۳۷٬۳۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha