۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
کمبود کالاهای اساسی در مازندران وجود ندارد
رئیس صمت مازندران:

کمبود کالاهای اساسی در مازندران وجود ندارد

ساری- رئیس سازمان صمت، معدن و تجارت مازندران گفت: انبارهای استان در شرایط خوبی است و هیچ کمبود کالای اساسی و اقلام ضروری در استان نداریم.

به گزارش بازار به نقل از صمت مازندران، حسینقلی قوانلو با بیان اینکه هیچ گونه کمبود کالای اساسی و اقلام ضروری در مازندران وجود ندارد، افزود: با هدف تنظیم بازار، هم اکنون انبارهای استان در شرایط خوبی به جهت تامین کالاهای اساسی است.

وی افزود: شهروندان می توانند برای تامین کالا های اساسی خود از قبیل، شکر به صورت فله با قیمت هر کیلو ۷۳ هزار ریال، گوشت قرمز منجمد وارداتی هر کیلو ۵۹۰ هزار ریال و مرغ منجمد را کیلوگرم ۱۳۵ هزار ریال در فروشگاه های زنجیرهای ،شرکت های تعاونی مصرف و صنوف منتخب مراجعه و آنها را تهیه کنند.

وی اظهار داشت: هیئت های مذهبی نیز در صورت نیاز به اقلام مورد اشاره می توانند نسبت به تهیه این اقلام و با توصیه عدم پخت غذا و کمک به نیازمندان به صورت خشک اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت در پایان ضمن تقدیر مجدد از صنوف و بازاریان استان به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی تصریح کرد:بازرسان این سازمان به صورت تمام وقت در سطح بازار های استان حضور داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با متخلفین احتمالی  برخورد قانونی لازم را خواهند داشت.

کد خبر: ۳۷٬۳۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha