۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
۲۵۰ طرح برق رسانی در زنجان اجرا می‌شود/ تخصیص ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

۲۵۰ طرح برق رسانی در زنجان اجرا می‌شود/ تخصیص ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار

زنجان- مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: در سال جاری ۲۵۰ طرح برق رسانی بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان در دستور کار بوده و اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا علیزاده ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل شرکت توزیع برق زنجان، گفت: طی هفته دولت امسال ۳۷۸پروژه برق رسانی با اعتبار ۲۴۶ میلیارد ریال توسط شرکت توزیع برق زنجان به بهره برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های اقتصادی از جمله حمایت از بخش‌های زیر بنایی مانند آب و برق و صنایع تولید کننده انرژی و تجهیزات برق در استان زنجان مورد تاکید است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: طی  دو سال گذشته ۱۵۴ میلیارد تومان پروژه برق در استان به بهره برداری رسیده و دو پروژه هم با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو کلنگ زنی شده است.

علیزاده تاکید کرد: در سال جاری ۲۵۰ طرح برق رسانی بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان در دستور کار شرکت توزیع برق استان بوده و اجرا می شود.

وی تعداد مشترکان شرکت توزیع برق زنجان را ۴۶۲ هزار و ۸۳۴ مشترک اعلام کرد و افزود: این تعداد ۳۱۱ هزار مشترک شهری و ۱۴۷ هزار مشترک روستایی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان، تاکید کرد: بیشترین مصرف برق استان در حوزه صنعت و کشاورزی است که بالغ بر ۷۰ درصد می‌باشد.

علیزاده با بیان اینکه زیرساخت‌های قوی در زنجان وجود دارد و مشکلی از نظر سرمایه گذاری در استان نداریم، گفت: امروز ۲۵۰ نقطه از شبکه‌های توزیع برق استان دارای کلیدهای هوشمند و کنترل از راه دور است.

کد خبر: ۳۷٬۲۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha