۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
اجرای پروژه های برقی نشانگر شتاب مناسب صنعتی است
مدیرعامل توانیر:

اجرای پروژه های برقی نشانگر شتاب مناسب صنعتی است

متولی زاده، مدیرعامل توانیر گفت: براساس اعلام سازمان هواشناسی، امسال گرمترین سال در ۳۰ سال گذشته بود. به ازای هر یک درجه افزایش حدود ۱۵۰۰ مگاوات مصرف برق افزایش می یابد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت توانیر، در مراسم  افتتاح پروژه های صنعت برق استان مرکزی، محمد حسن متولی زاده مدیر عامل شرکت توانیر اظهار داشت:افتتاح پروژه های امروز نشان از هماهنگی مدیران استان دارد و احداث این پروژه ها نوید توسعه و رونق این استان دارد.

مدیرعامل شرکت توانیر نیز در آیین افتتاح این پروژه ها ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و گرامیداشت هفته دولت بیان کرد:امروز در قالب پویش #هرهفته  _ الف  _ب _  ایران؛ پروژه های زیرساختی مهمی که موجب شتاب به صنایع دیگر و  توسعه صنعت، خدمات و کشاورزی است افتتاح شد

وی در ادامه افزود:امسال تابستان سخت و افتخار آمیزی داشتیم  که براساس آمارها، گرم ترین سال در سی سال گذشته را تجربه کردیم اما با هماهنگی های صورت گرفته،   عبور موفق و بدون خاموشی هدف گذاری شد که این موفقیت در سایه تلاش مسولان و همکاری مردم عزیز را در بر داشت.

 مهندس متولی زاده افزود:براساس اعلام سازمان هواشناسی، امسال گرمترین سال  در ۳۰ سال گذشته  بود. به ازای هر یک درجه افزایش حدود ۱۵۰۰ مگاوات مصرف برق افزایش می یابد.

ایشان در ادامه گفت:انرژی که صنایع بزرگ مصرف داشتند نشانگر رونق تولید داشت و ما پاداشهای خوبی از صنایع وکشاورزان کم مصرف اعطا شد.

 وی گفت:انرژی که صنایع بزرگ در مدت مشابه  نسبت به سال گذشته بیش از ۱۱ درصد بود.

متولی زاده افزود:در استان مرکزی۳۶ میلیارد تومان به صنایع و کشاورزان همکار جهت پاداش همکاری در ایام پیک اهدا شد.

کد خبر: ۳۷٬۲۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha