۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
افزایش ۲۸۵ هزار تومانی سکه طرح جدید/دلار ۲۳۰۵۰ تومان
در گفتگو با بازار عنوان شد

افزایش ۲۸۵ هزار تومانی سکه طرح جدید/دلار ۲۳۰۵۰ تومان

کشتی آرای؛ نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: افزایش ۲۴۰ تومانی قیمت دلار در بازار آزاد قیمت انواع سکه را بین ۲۰ تا ۳۰۰ هزار تومان گرانتر کرد.

محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امروز قیمت اونس در بازارهای جهانی همانند روز گذشته ۱۹۴۳ دلار است اما افزایش قیمت دلار موجب شد تا نرخ انواع سکه و طلا روند افزایشی به خود بگیرد.

وی افزود: امروز هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با قیمت ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و هر قطعه تمام سکه طرح جدید با قیمت ۱۰ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته قیمت سکه طرح قدیم تغییری نکرده اما نرخ سکه طرح جدید ۲۸۵ هزار تومان گرانتر شده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: در حال حاضر هر قطعه نیم سکه با نرخ پنج میلیون و ۳۲۰ هزار تومان، ربع سکه با نرخ سه میلیون و ۲۰ هزار تومان و سکه گرمی با نرخ یک میلیون و ۶۸۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب ۲۰ هزار تومان، ۲۰ هزار تومان و ۳۰ هزار تومان افزایش قیمت را نشان می دهد.

این فعال صنفی درباره تغییرات قیمتی طلا اظهار کرد: امروز هر مثقال طلا با قیمت چهار میلیون و ۵۶۳ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار نیز با قیمت یک میلیون و ۵۳ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب ۹۶ هزار تومان و ۲۲ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

امروز هر دلار در بازار آزاد با قیمت ۲۳ هزار و ۵۰ تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته ۲۴۰ تومان گرانتر شده است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های اعلام شده در این خبر بر مبنای ساعت تهیه و انتشار این مطلب است و با توجه به نوسانات بازار طلا و ارز این قیمت ها می تواند متغیر باشد.

کد خبر: ۳۷٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha