۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
طرح مالیات بر خانه‌های خالی با جدیت پیگیری و اجرا شود
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

طرح مالیات بر خانه‌های خالی با جدیت پیگیری و اجرا شود

تبریز- عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح مالیات بر خانه‌های خالی با جدیت پیگیری و اجرا شود، گفت: این طرح یکی از مهمترین طرح های اقتصادی مجلس فعلی است.

به گزارش خبرنگار بازار، روح الله متفکر آزاد دیشب در نشست خبری که به صورت مجازی در تبریز برگزار شد، افزود: نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی توجه جدی به مسائل معیشتی مردم دارند و رفع مشکلات اقتصادی یکی از دغدغه های آنان است.

وی با بیان اینکه ۱۴ طرح اول مجلس یازدهم مسائل اقتصادی و معیشتی است، ادامه داد: مجلس یازدهم اولویت‌ها را خوب شناخته است و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد چراکه در کشور مردم با مشکلات مختلف اقتصادی مواجه هستند.

متفکر آزاد با تاکید بر اینکه «مالیات بر خانه‌های خالی» یکی از طرح های مهم مجلس است، افزود: با اجرای این طرح مدیریت بازار مسکن مقدور خواهد شد.

این نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو سپس در خصوص وضعیت بورس گفت: بورس می تواند به سرعت رشد اقتصاد کشور کمک کند و در این خصوص مجلس لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی را تصویب کرده است.

وی سپس در خصوص آزادراه تبریز- سهند که یکی از مطالبات جدی مردم استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه این پروژه تاثیر مهمی در توسعه شهر جدید سهند دارد، گفت: بر اساس آخرین وعده تا پایان شهریور این پروژه به بهره برداری می رسد و مانع خاصی سر راه اجرای این آزادراه وجود ندارد.

کد خبر: ۳۷٬۲۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha