۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
بی‌توجهی مسئولان به مشکلات لرستان/ وزارت نیرو در حق تخصیص آب استان اجحاف کرد
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:

بی‌توجهی مسئولان به مشکلات لرستان/ وزارت نیرو در حق تخصیص آب استان اجحاف کرد

لرستان- ویسکرمی، نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس با اشاره به پروژه‌های نیمه کاره حوزه آب لرستان گفت: گویا این طرح‌ها به طور عمدی افتتاح نمی‌شوند تا حقی برای ما ایجاد نشود که متاسفانه این یک مشکل است و خیلی از این تقصیرات را متوجه مدیران استان می‌دانیم.

مهرداد ویسکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه آگاهی مردم رمز موفقیت در استان لرستان است و مشکلات استان ما از عدم آگاهی نشات می‌گیرد، اظهار داشت: اولویت اصلی استان را آب می‌دانیم و اگر بحث آب استان حل شود با کشاورزی و دامپروری می‌توانیم نیازهای استان را در این حوزه‌ها حل کنیم.

وی افزود: میانگین زمین‌های کشاورزی آبی لرستان نصف میانگین کشوری است در حالی که ما به اندازه هشت استان کویری زمین کشاورزی داریم و آب هم داریم ولی متاسفانه حقابه مان را نمی‌دهند.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس تصریح کرد: لرستان ۱۲ درصد آب کشور را در اختیار دارد، چهارمین استان در خصوص مراتع و جنگل‌هاست و از نظر بارش جزء سه استان اول کشور است اما هیچ بهره‌ای از این نعمت‌های خدادادی نمی‌بریم و فقط خودستایی می‌کنیم و به این داشته‌ها افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به اجحاف وزارت نیرو در حق لرستان اظهار کرد: خداوند چیزی برای استان ما چیزی کم نگذاشته اما آنچه که به دست مردم و مسئولان بوده تقریباً هیچ کاری صورت نگرفته و در وضعیت بدی هستیم؛ تمام متخصصان آب ما بومی هستند و حتی بسیاری از مسئولان وزارت نیرو نیز از فرزندان استان هستند اما این مسئولان برای لرستان چه کردند؟

ویسکرمی بیان کرد: گویا این طرح‌ها به طور عمدی افتتاح نمی‌شوند تا حقی برای ما ایجاد نشود که متاسفانه این یک مشکل است و خیلی از این تقصیرات را متوجه مدیران استان می‌دانیم مگر اینکه ثابت کنند واقعاً دلسوز مردم هستند.

وی گفت: اگر برای من ثابت شود که مدیری در بحث گرفتن حق‌آبه لرستان همکاری نکند و با وزارت نیرو همکاری می‌کند که حق مردم استان را ضایع کند من اسمش را در رسانه ملی اعلام می‌کنم تا دیگر نتواند در این استان زندگی کند.

کد خبر: ۳۷٬۰۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha