۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
۴۴ واحد صنعتی و تولیدی درزنجان به شبکه گازی وصل می‌شود
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

۴۴ واحد صنعتی و تولیدی درزنجان به شبکه گازی وصل می‌شود

زنجان-مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان،گفت: در دهه فجر ۴۴ واحد صنعتی و تولیدی با اعتبار ۳۹ میلیارد و ۱۶۶ میلیون ریال به شبکه گازی وصل می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار،  موسی احمدلو ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت ایام الله دهه فجر در محل شرکت گاز زنجان،به ایام الله دهه فجر اشاره کردو گفت: این دهه فرصت خوبی برای بیان  بیان اقدامات دولت و نظام است.

وی اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر ۲۷ پروژه گاز رسانی  در روستاهای استان به بهره برداری می رسد و در این میان با بهره برداری از این پروژه‌ها جمعیت بهره مند از گاز در روستاها به ۸۷.۹ درصد می رسد و برای اجرای این تعداد پروژه گاز رسانی بیش از ۴۲۴ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان،با بیان اینکه در این دهه ۴۴ واحد صنعتی و تولیدی در استان زنجان با اعتبار ۳۹ میلیارد و ۱۶۶ میلیون ریال به شبکه گازی وصل می‌شود، ابراز کرد:عملیات گازرسانی به هشت روستای فاقد گاز در دهه فجر امسال آغاز خواهد شد.

احمدلو تعداد مشترکین گاز استان زنجان را ۳۴۲ هزار مشترک اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۲۳۲ هزار و ۷۶ مشترک شهری و ۸۴ هزار و ۹۴۶ مشترک روستایی  ، تجاری استان هم ۲۳ هزار مشترک و مشترکین صنعتی هم هزار و ۲۳۰ مشترک است.

وی بر مصرف بهینه انرژی گاز در استان تاکید کردو گفت: شهروندان مصرف گاز رادر این فصل سرد سال مدیریت کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، به ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: هر چقدر از عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد افتخارات نظام هم در عرصه‌های مختلف بیشتر می‌شود.

احمدلو افزود: ۲۱  شهر استان زنجان تحت پوشش گاز طبیعی هستند و ۸۴.۶ درصد از خانوارهای روستایی استان هم از نعمت گازاستفاده می کنند  که  در مجموع بیش از ۹۴.۹ درصد از خانوارهای روستایی و شهری از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

کد خبر: ۳٬۷۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha