۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
۱۶۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در استان سمنان افتتاح یا کلنگ زنی می شود
استاندار سمنان:

۱۶۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در استان سمنان افتتاح یا کلنگ زنی می شود

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه پروژه های هفته دولت در سراسر استان سمنان با حضور ویدئوکنفرانسی مدیران استانی و کشوری در شهرستان ها بهره برداری می شوند، گفت:یک هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در استان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشناگر صبح شنبه در گفتگو خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت از طریق فضای مجازی با اشاره به پروژه های این ایام در استان،  اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه جامعه و شیوع کرونا برنامه های هفته دولت محدود و با حضور ویدئو کنفرانسی مدیران استانی و کشوری در شهرستان های استان سمنان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع یک هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در استان به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود، افزود: از این میزان پروژه ۵۷۵  میلیارد تومان مربوط به پروژه های عمرانی و ۲۸۵ میلیارد تومان پروژه های اقتصادی است.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی پروژه ها در این هفته با اعتبار ۷۳۹ میلیارد تومان آغاز خواهد شد، تصریح کرد: ۷۰۹ میلیارد تومان از این میزان مربوط به پروژه های عمرانی و مابقی در حوزه پروژه های اقتصادی است که با استفاده از تسهیلات دولتی و منابع خصوصی اجرایی می شوند.

آشناگر با اشاره به محدودیت منابع مالی دولت در سال های اخیر خاطر نشان کرد: دولت برای حفظ روند توسعه کشور پروژه های عمرانی را دنبال کرده و علیرغم محدودیت های مالی پروژه ها جدیدی نیز در دست احداث دارد.

وی گفت: با توجه به شیوع کرونا، افتتاح پروژه ها با حضور کاروانی مسئولان ممنوع است.

کد خبر: ۳۶٬۹۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha