۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
واحدهای تکمیل کننده زنجیره تولید در قم گسترش می‌یابد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم:

واحدهای تکمیل کننده زنجیره تولید در قم گسترش می‌یابد

قم - سیجانی، رئیس سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت قم گفت: ایجاد و توسعه سطح فعالیت واحدهای صنعتی تکمیل کننده زنجیره تولید از جمله مهمترین اولویت‌های بخش صنعت استان است.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، محمود سیجانی اظهار کرد:‌ استقرار هرچه بیشتر واحدهای صنعتی مؤثر در تکمیل زنجیره تولید محصولات مورد نیاز کشور موجب تقویت جایگاه صنعت استان و افزایش توان آن برای کاهش آثار تحریم‌های ظالمانه می‌شود.

وی افزود: همچنین این راهبرد موجب کاهش هزینه تولید و قیمت نهایی محصولات می‌شود و قدرت رقابت پذیری آن برای عرضه در بازارهای داخلی و بین المللی را افزایش می‌دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ادامه داد: صنعتگران قمی در بخش‌های مختلف تولیدی دارای سابقه و مهارت قابل توجهی هستند و استفاده از این ظرفیت انسانی عاملی مؤثر در موفقیت اجرای طرح‌های تکمیل کننده زنجیره تولید در استان است.

وی گفت: شهرک‌های صنعتی استان نیز با داشتن امکانات زیرساختی مناسبی، دسترسی آسان به مهمترین راه‌ها و بازارهای بزرگ مصرف کشور،‌ آماده استقبال از سرمایه گذاران علاقه‌مند به فعالیت در بخش تکمیل زنجیره تولید محصولات مورد نیاز مردم است.

سیجانی بیان کرد: برای استقرار هرچه بیشتر واحدهای تکمیل کننده زنجیره تولید در قم و حمایت از فعالان این عرصه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است و امیدواریم صنعت قم به زودی در این زمینه به جایگاه مطلوب و مورد نظر دست یابد.

وی ادامه داد:‌ توجه صورت گرفته به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تکمیل زنجیره تولید فعالیت‌های صنعتی درقم، موجب شده‌ است تا صنعت این استان با تلاش برای خودکفایی در تأمین مواد اولیه، در مسیر جهش تولید حرکت کند.

کد خبر: ۳۶٬۹۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha