۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
بیش از ۱۰۰۰ طرح کشاورزی دهه فجر در کردستان افتتاح می شود

بیش از ۱۰۰۰ طرح کشاورزی دهه فجر در کردستان افتتاح می شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان از افتتاح یک هزار و یک طرح کشاورزی به مناسبت دهه مبارک فجر در این استان خبرداد و گفت: برای اجرای این تعداد طرح یک هزار و ۴۸۷ میلیارد و ۴۶۳ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

خالد جعفری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: برای ایام الله دهه فجر یک هزار و یک طرح درزیر بخش های آب و خاک، امور باغبانی، تولیدات دامی ، صنایع تبدیلی و تکمیلی و کسب و کارهای نوین، شیلات و آبزی پروری ، مکانیزاسیون، مرتع و آبخیزداری و تعاون روستایی قابل افتتاح است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین طرح های قابل افتتاح بخش کشاورزی استان مربوط به زیربخش تولیدات دامی با ۸۲۷ طرح است، افزود: برای اجرای طرح های تولیدات دامی ۸۷۰ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال اعتبار هزینه شده که از این میزان ۵۰۷ میلیارد و ۸۷ میلیون ریال تسهیلات بانکی بوده و مابقی آورده متقاضی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اعلام اینکه برای اجرای تمام طرح های قابل افتتاح بخش کشاورزی استان یک هزار و ۴۸۷ میلیارد و ۴۶۳ میلیون ریال سرمایه گذاری انجام شده است، اضافه کرد: از این میزان ۶۷۴ میلیارد و ۸۸۸ میلیون ریال آورده متقاضای، ۸۹ میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال اعتبار بخش دولتی و ۷۲۳ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال آن از محل تسهیلات بانکی تامین شده است.

جعفری خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه ها برای یک هزار و ۸۲۵ نفر به طور مستقیم و یک هزار و ۳۷۴ نفر به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد می کند.

کد خبر: ۳٬۶۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha