۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
افتتاح پروژه های هفته دولت ۶ هزار و ۴۳۲ نفر اشتغالزایی در استان قزوین به همراه دارد
استاندار قزوین:

افتتاح پروژه های هفته دولت ۶ هزار و ۴۳۲ نفر اشتغالزایی در استان قزوین به همراه دارد

قزوین- استاندار قزوین گفت: با افتتاح و بهره برداری بیش از ۴۵۷ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی در هفته دولت در قزوین بیش از ۶ هزار و ۴۳۲ نفر اشتغالزایی در استان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، هدایت الله جمالی‌پور بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه قزوین که به مناسبت آغاز هفته دولت برگزار شد با اشاره به خدمات انجام شده در دولت اظهار داشت: یکی از مهم ترین اولویت ها در شرایط کنونی استفاده بهینه از منابع و اولویت سنجی مناسب است.

وی بیان کرد: اگرچه محدودیت هایی در منابع و اعتبارات اعمال شده است اما تلاش کردیم تا با بالابردن بهره وری و استفاده بهینه از منابع با اعتبارات موجود بیشترین میزان عملکرد را داشته باشیم.

استاندار قزوین عنوان کرد: هفته دولت امسال در استان قزوین شاهد افتتاح ۴۵۷ پروژه با اعتبار ۸۶۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان خواهیم بود که برای نزدیک به ۶ هزار و ۴۳۲ نفر اشتغالزایی در استن ایجاد کرده است.

جمالی پور گفت: محدودیت اعتبارات به معنای این نیست که مسیر اصلی خدمت به مردم متوقف شده باشد و حتی در این شرایط نیز وظیفه داریم به مشکلات مردم رسیدگی و برای افزایش رفاه مردم تلاش کنیم بر همین اساس بخش قابل توجهی از پروژه هایی که امسال در قزوین افتتاح می شود در حوزه آبرسانی، گاز و خدمات رفاهی برای زندگی آسان تر مردم خواهد بود.

وی تصریح کرد:رفع نیازهای اساسی مردم مهم ترین چالش امروز ماست و با همین منابع موجود هم میتوان با مدیریت درست عملکردی مناسب ارائه کرد.

حمایت از سرمایه‌گذاری مهم ترین رویکرد مدیریت استان است
استاندار قزوین افزود: مسائل اقتصادی از مهم ترین نیازهای موجوددر جامعه است و از این رو ایجاد اشتغال به یک چالش و دغدغه جدی در بین مدیران استان تبدیل شده است.

جمالی‌پور گفت: ایجاد اشتغال در استان با سرمایه گذاری امکان پذیراست از این رو حمایت از سرمایه گذاران به یکی از مهم ترین رویکردهای مدیریت استان تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: تولید میتواند علاوه بر رفع مشکلات اقتصادی موجود در جامعه ایجاد اشتغال و رونق در بازارها را به دنبال داشته باشد و به همین دلیل در استان اجاره تعطیلی هیچ واحد تولیدی را نمیدهیم و با جدیت پای کار تولید ایستاده ایم.

استاندار قزوین تصریح کرد: کوتاهی مدیران در حمایت از تولید و سرمایه گذاری در استان به هیچ وجه قابل قبول نیست و در صورت مشاهده موارد این چنینی قطعا با مدیر متخلف برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

جمالی پور تاکید کرد: همکاری خوب شورای تامین استان موجب شده تا یک عزمی جدی در استان قزوین ایجاد شود تا اجازه ندهیم هیچ واحد تولیدی تعطیل شود که تضمین اشتغال و اقتصاد جامعه را به دنبال دارد.

وی افزود: تکیه به تولید و مشارکت مردم مهمترین راهکار برای بیرون رفتن از این مشکل است و قطعا با رویکردی که در استان در این زمینه ایجد شده است به زودی میتوانیم بخش قابل توجهی از این مشکلات را مدیریت کنیم.

کد خبر: ۳۶٬۸۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha