۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱
صرفه‌جویی ۹میلیون دلاری با داخلی سازی سیستم سوخت‌رسانی موتورسیکلت
مدیرعامل متین خودرو خبر داد

صرفه‌جویی ۹میلیون دلاری با داخلی سازی سیستم سوخت‌رسانی موتورسیکلت

عرب، مدیرعامل متین خودرو گفت: تولید موتورسیکلت از ۶۰۰هزار دستگاه به ۱۲۰هزار دستگاه در سال رسیده است.

بازار؛ گروه‌ خودرو: علی‌عرب، مدیرعامل متین خودرو ضمن اشاره به ثبات قیمت موتورسیکلت در سه ماه گذشته، بیان کرد: تولیدکنندگان موتورسیکلت با مشکلات ارزی مواجه هستند و این مساله منجر به این شده که تولید ۶۰۰هزار دستگاه موتورسیکلت به ۱۲۰ هزار دستگاه در سال کاهش یابد.
وی با اشاره به عمق ساخت داخل در تولید موتور سیکلت اضافه کرد: در تامین قطعات سیستم سوخت‌رسانی موتورسیکلت‌های انژکتوری، عمق ساخت داخل ایجاد شده است. این سیستم برای هر موتورسیکلت براساس حجم پیشرانه ۸۰ تا ۱۲۰ دلار ارزبری داشته است.
مدیرعامل متین خودرو  با اشاره به کاهش ارزبری در این صنعت ادامه داد: باتوجه به تیراژ ۱۲۰ هزار دستگاهی موتورسیکلت و قیمت میانگین ۱۰۰ دلار برای آن، توانسته‌ایم به کاهش ارزبری ۹ میلیون دلاری برای سیستم سوخت رسانی در سال برسیم.
عرب ضمن اشاره به اینکه کاهش تولید موتورسیکلت ناشی از کاهش قدرت خرید مشتری در بازار است، اظهار داشت: ۷۵ درصد توان خرید مشتریان این وسیله کاهش یافته است. همچنین با توجه به اینکه فرهنگ‌سازی مناسب برای استفاده از موتورسیکلت‌های برقی انجام نشده و به دلیل قیمت پایین سوخت، مشتریان راغب به استفاده از موتورسیکلت‌های بنزینی هستند.

کد خبر: ۳۶٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha