۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
ثبت ۴۷ میلیون تردد در جاده‌های استان سمنان/ کاهش ترددها در سال جاری
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان:

ثبت ۴۷ میلیون تردد در جاده‌های استان سمنان/ کاهش ترددها در سال جاری

سمنان– مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان از کاهش تردد خودروها در سال جاری خبر داد و گفت: تاکنون ۴۷ میلیون تردد در جاده‌های این استان از طریق دوربین‌های تردد شمار ثبت‌شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، احسان منصور کیایی بعدازظهر پنجشنبه در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به اینکه شیوع کرونا باعث کاهش ترددهای بین‌شهری در جاده‌های استان شده است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۷ میلیون تردد توسط دوربین‌های تردد شمار در جاده‌های این استان ثبت‌شده است.

وی بابیان اینکه در این مدت در ورودی ۹ محور اصلی استان سمنان چهار میلیون و ۸۶۹ هزار تردد ثبت شد، یادآور شد: سوانح رانندگی در جاده‌های استان در این مدت کاهش قابل‌توجهی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: از مجموع ترددهای سال جاری ۲۳ درصد مربوط به خودروهای سنگین و باری بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان نیز در این جلسه بابیان اینکه پلیس‌راه باید تمهیدات لازم برای جلوگیری از انسداد راه‌های کوهستانی در فصول سرد سال بیاندیشد، اظهار داشت: ایجاد اتاقک پلیس‌راه در مسیرهای کوهستانی استان سمنان به‌عنوان یک ضرورت از سوی استانداری پیگیری می‌شود.

ایرج رئیسیان گفت: محور کیاسر-شهمیرزاد از سمت‌ کیاسر در زمان برف و بوران، اتاقک پلیس‌راه برای انسداد جاده وجود ندارد و این در حالی است که از مسیر شهمیرزاد به کیاسر کانکس پلیس‌راه وجود دارد که این امر باعث سردرگمی مسافران و اعزام نیروهای هلال‌احمر و مدیریت بحران برای جابجایی و کمک به مسافران درراه مانده می‌شود.

کد خبر: ۳۶٬۸۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha