۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
«موبیلی و ویلر» مسافرت‌ها را هوشمند می‌کنند
یک شرکت حمل‌ و نقل ژاپنی به دنبال توسعه سیستم خودران

«موبیلی و ویلر» مسافرت‌ها را هوشمند می‌کنند

امنا شه‌سوا، مدیرعامل کمپانی موبیلی گفت: ما همکاری با ویلر را به عنوان یک همکاری بزرگ و موثر و پیشران برای پیشرفت رانندگی خودکار در وسایل حمل‌ونقل می‌دانیم.

بازار؛ گروه‌خودرو: صنعت خودروسازی ژاپن یکی از صنایع مهم و برجسته در دنیای خودرو به شمار می‌آید که می‌توان گفت در این راستا خدمات نوینی را نیز ارائه داده‌اند. مساله سیستم خودران که این روزها به یکی از چالش‌های اصلی در صنعت خودروسازی به حساب می‌آید، به عنوان جدیدترین فناوری در خودروها معرفی می‌شود و هر روز شاهد سیستم پیشرفته‌تری از این گروه توسط خودروسازان مطرح هستیم.
این بار نیز کمپانی حمل‌ونقل موبیلی با همکاری کمپانی ویلر که به نوعی سازنده اتوبوس‌های برون شهری ژاپن است که به تازگی مهندسان هر دو شرکت با ایجاد یک گروه، در حال بررسی نصب سیستم خودران برای ناوگان حمل‌ونقل ژاپن هستند. برنامه جامع کمپانی موبیلی و ویلر برای ایجاد یک اپراتور قدرتمند حمل‌ونقل در ژاپن، تایوان و منطقه جنوب شرقی آسیا است.
امنان شه‌سوا(Amnon shashua ) معاون ارشد اینتل و مدیرعامل کمپانی موبیلی در این باره گفت: ما همکاری با ویلر را به عنوان یک همکاری بزرگ و موثر و پیشران برای پیشرفت رانندگی خودکار در وسایل حمل‌ونقل می‌دانیم و هدف ما تجهیزکردن ناوگان حمل‌ونقل به سیستم خودران برای بازارهای ژاپن، تایوان و آ سه آن(اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا) است.
کمپانی‌های موبیلی و ویلر در تلاش‌اند که تاکسی‌های خودران و سیستم ارتباط خودرو با خودرو را در ژاپن تجاری‌سازی کنند و کمپانی موبیلی قرار است تمام مراحل خودران را برای محصولات ویلر انجام دهد و برای اطمینان بیشتر، خدمات ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.
در این زمینه شیژه ‌تاکا موراز مدیرعامل ویلر بیان کرد: همکاری ویلر با موبیلی بسیار ارزشمند است و گامی موثر در جهت تحقق یافتن هدف ما در مورد نوآوری خدمات حمل‌ونقل است و می‌توانیم این امکان را برای مسافران فراهم کنیم تا در هر زمان و هر مکان به راحتی از خدمات حمل‌ونقل ما بهره‌مند شوند، این به معنای جامعه‌ای مدرن‌تر با افراد باهوش‌تر و کیفیت بالاتر خدمات در زمینه حمل و نقل است.
همچنین دو تیم کمپانی موبیلی و ویلر از نقاط قوت یکدیگر بهره می‌گیرند تا در زمینه خدمات رانندگی خودکار(اتودرایو) در یک چارچوب واحد بتوانند رضایت مشتریان را افزایش دهند. از طرفی اتلاف و همکاری این دو کمپانی برای بررسی بازارهای مانند تایوان و کشورهای جنوب شرقی آسیا است تا در سال۲۰۲۱ در ژاپن فاز اول آزمایش خودران کامل ربوتاکسی انجام و تا در سال ۲۰۲۳ به تایوان و کشورهای آسه‌آن ورود کنند و طیف گسترده ی از خدمات را نیز ارائه دهند.

کد خبر: ۳۶٬۷۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha