۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
هیچ واحد تولیدی و صنعتی در زنجان تعطیل نشده است
استاندار زنجان:

هیچ واحد تولیدی و صنعتی در زنجان تعطیل نشده است

زنجان- استاندار زنجان گفت: طی سال جاری با وجود بیماری کرونا تاکنون هیچ واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان تعطیل نشده است. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان در محل استانداری زنجان،سرمایه گذاری خارجی استان زنجان طی سال گذشته را بسیار مطلوب اعلام کرد و گفت: این استان ۱۸ درصد از سرمایه گذاری خارجی را به خود اختصاص داده است. 

وی اظهار کرد: طی سالجاری با وجود بیماری کرونا تاکنون واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان تعطیل نشده است. 

استاندار زنجان، به ماه محرم اشاره کرد و یاد آورشد: برنامه‌های ماه محرم در فضای بسته برگزار نخواهد شد و برنامه‌ها در فضای باز و مجازی خواهد بود و از تمام مردم درخواست می شود  با رعایت پروتکل های بهداشتی عزاداری کنند. 

حقیقی به هفته دولت اشاره کرد و افزود: هفته دولت فرصت بسیار خوبی برای بیان اقدامات و عملکرد دولت است و باید عملکرد هشت ساله دولت توسط رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی شود. 

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تا پایان شهریورماه نسبت به انتصاب و آموزش جوانان در پست‌های مدیریتی اقدام کنند. 

استاندار زنجان،گفت: پروتکل‌های بهداشتی برای همه  است و باید مدیران در دستگاههای اجرایی بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند و الگو برای همه مردم باشند. 

حقیقی به بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: اقدامات بسیار خوبی برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی انجام شده و آموزش دانش‌آموزان بسته به شرایط سفید، زرد و قرمز کرونایی به صورت مجازی، حقیقی و یا تلفیقی  بوده وبرنامه ریزی لازم برای  این امر مهم در دستور کار است. 

وی ابراز داشت: طی سال گذشته با تلاش مدیران و پرداخت تسهیلات توسط شبکه بانکی استان ۲۷ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل وارد چرخه تولید شد. 

کد خبر: ۳۶٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha