۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
نمایشگاه توانمندی‌های حوزه کشاورزی استان همدان افتتاح شد
ظهر چهارشنبه؛

نمایشگاه توانمندی‌های حوزه کشاورزی استان همدان افتتاح شد

همدان - هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و پانزدهمین نمایشگاه بین المللی مرغداری، دامپروری و شیلات در همدان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار بازار؛ هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و پانزدهمین نمایشگاه بین المللی مرغداری، دامپروری و شیلات ظهر چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی همدان گشایش یافت.

این نمایشگاه با هدف توسعه و ارتقای دانش کشاورزان و آشنایی هرچه بیشتر افراد دخیل در این حوزه با دانش روز و آخرین فناوری‌های موجود، برای بازدید علاقه مندان دایر شده است.

همچنین ۵۰ واحد مشارکت کننده در این نمایشگاه حضور داشته و ۱۴ استان از جمله تهران، خراسان، اصفهان، لرستان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، قم، مرکزی، مازندران، قزوین، خوزستان، کردستان، سمنان و یزد دستاوردهای خود در حوزه کشاورزی را به نمایش گذاشته اند.

این نمایشگاه با رویکرد حمایت از تجارت کشاورزی، دامپروری و تولیدات آن برگزار شده و توانمندیهای صنایع مکانیزاسیون تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی استان همدان به نمایش درآمده است

ظاهر پورمجاهد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در مراسم افتتاح این نمایشگاه ضمن تقدیر از برگزاری نمایشگاه تخصصی در سال جهش تولید با هدف معرفی توانمندی‌های استان در حوزه کشاورزی از عموم مردم بالاخص واحدهای فعال حوزه اقتصادی، دانشجویان رشته‌های کشاورزی، دامداران و کشاورزان استان تقاضا کرد از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر: ۳۶٬۶۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha