۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
اعتبار پروژه سه راهی چایپاره تامین شده است/ برنامه ریزی برای چهاربانده شدن مسیر
وزیر راه و شهرسازی:

اعتبار پروژه سه راهی چایپاره تامین شده است/ برنامه ریزی برای چهاربانده شدن مسیر

ارومیه- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اعتبار پروژه سه راهی چایپاره تامین شده است، گفت: برنامه ریزی برای چهاربانده شدن مسیر در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد اسلامی بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه مسیر سه راهی چایپاره با اشاره به روند این طرح گفت: اعتبار لازم برای اجرای این پروژه تامین شده است.

وی با اشاره به اراده وزارت برای اجرا و اتمام این پروژه گفت: البته در این میان، مردم نیز باید نسبت به آزاد سازی اراضی همکاری داشته باشند تا بقیه مراحل اجرای طرح با سرعت بیشتری ادامه یابد.

اسلامی ادامه داد: این پروژه اهمیت زیادی برای منطقه و حتی کشور داشته و می تواند در تکمیل زیرساخت های استان و کریدور بین المللی تاثیرگذار باشد.

وی همچنین از برنامه ریزی های صورت گرفته برای چهاربانده کردن مسیر خبر داد و گفت: امیدواریم با چهاربانده شدن این مسیر، میزان حوادث رانندگی نیز به حداقل میزان ممکن برسد. 

گفتنی است اسلامی در سفر دو روزه خود ضمن بازدید از محورهای مواصلاتی شمال استان و افتتاح طرح ابرار به میزان ۱۳۶ کیلومتر به صورت نمادین در شهرستان خوی، دستور آغاز عملیات اجرایی ۳۴ کیلومتر از محور خوی - قطور - رازی را نیز صادر می کند.

کلنگ زنی مجتمع آشوریان، افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی راه و شهرسازی، افتتاح سالن مسافری پایانه مرزی سرو، افتتاح ۵۸ کیلومتر جاده های بزرگراهی و اصلی، بازدید از پایانه مرزی تمرچین، بهره برداری از ۱۵۷ کیلومتر روکش و لکه گیری آسفالت، افتتاح ساختمان ادارات راه و شهرسازی شهرستانهای ماکو، شاهین دژ و پیرانشهر، کلنگ زنی محور نالاس در سردشت، بازدید از کمربندی و کریدور بزرگراهی غرب کشور در بوکان، افتتاح دو دهنه تونل و آغاز عملیات روکش در محور شاهین دژ، بازدید از محور تکاب_ شاهین دژ و بیمارستان در حال احداث تکاب، بازدید از محورهای میاندوآب و مهاباد و افتتاح ۳۳کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور از دیگر برنامه های سفر اسلامی به شمار می رود.

کد خبر: ۳۶٬۶۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha