۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
اقدامات اساسی برای طرح اقدام ملی مسکن در حال انجام است
وزیر راه و شهرسازی:

اقدامات اساسی برای طرح اقدام ملی مسکن در حال انجام است

ارومیه- وزیر راه و شهرسازی، طرح اقدام ملی مسکن را از طرح های مهم وزارت در حوزه مسکن دانسته و گفت: اقدامات اساسی در این خصوص در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد اسلامی که بعد از ظهر چهارشنبه برای افتتاح و بهره برداری از چندین پروژه حوزه راه در سفر دو روزه وارد آذربایجان غربی شده، در بدو ورود خود به استان اظهار داشت: در حوزه مسکن، طرح اقدام ملی را می توان از مهم ترین طرح های وزارتخانه دانست که البته اقدامات اساسی در این خصوص در حال انجام بوده و امیدواریم پس از اتمام، این طرح بتواند گرهی از مشکلات این حوزه باز کند.

وی با اشاره به سفر دو روزه خود به استان گفت: در این سفر پروژه های جدیدی در حوزه راه و مسکن افتتاح خواهد شد که امیدواریم با افتتاح این پروژه ها و از سوی دیگر اتمام طرح های نیمه تمام، به شتاب بخشی برنامه های توسعه ای آذربایجان غربی در بخش زیرساخت ها کمک کرده باشیم.

اسلامی با اشاره ای به ظرفیت های منطقه آزاد ماکو نیز گفت: این منطقه را می توان یکی از دروازه های مهم کشور دانست که می تواند در آبادانی منطقه نقش ویژه ای ایفا کند که شتاب بخشی به فعالیت فرودگاه ارومیه و تکمیل دیگر زیرساخت های این منطقه از مهم ترین برنامه های وزارت راه و شهرسازی است.

گفتنی است اسلامی در سفر دو روزه خود ضمن بازدید از محورهای مواصلاتی شمال استان و افتتاح طرح ابرار به میزان ۱۳۶ کیلومتر به صورت نمادین در شهرستان خوی، دستور آغاز عملیات اجرایی ۳۴ کیلومتر از محور خوی - قطور - رازی را نیز صادر می کند.

کلنگ زنی مجتمع آشوریان، افتتاح مجموعه فرهنگی ورزشی راه و شهرسازی، افتتاح سالن مسافری پایانه مرزی سرو، افتتاح ۵۸ کیلومتر جاده های بزرگراهی و اصلی، بازدید از پایانه مرزی تمرچین، بهره برداری از ۱۵۷ کیلومتر روکش و لکه گیری آسفالت، افتتاح ساختمان ادارات راه و شهرسازی شهرستانهای ماکو، شاهین دژ و پیرانشهر، کلنگ زنی محور نالاس در سردشت، بازدید از کمربندی و کریدور بزرگراهی غرب کشور در بوکان، افتتاح دو دهنه تونل و آغاز عملیات روکش در محور شاهین دژ، بازدید از محور تکاب_ شاهین دژ و بیمارستان در حال احداث تکاب، بازدید از محورهای میاندوآب و مهاباد و افتتاح ۳۳کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور از دیگر برنامه های سفر اسلامی به شمار می رود.

کد خبر: ۳۶٬۶۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha