۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
سهمیه احداث مسکن در بافت‌های فرسوده زنجان ۲۷۰۰ واحد است
مدیر کل دفتر فنی استانداری زنجان:

سهمیه احداث مسکن در بافت‌های فرسوده زنجان ۲۷۰۰ واحد است

زنجان - مدیرکل دفتر فنی استانداری زنجان گفت: سهمیه احداث و نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده استان دو هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی است.

اسرافیل نیازی در گفتگو با خبرنگار بازار به روند ثبت نام  طرح اقدام ملی مسکن در زنجان اشاره کرد و افزود: برخی از افراد شرایط لازم را نداشتند و لذا حذف و افراد دیگر جایگزین خواهند شد.

وی با بیان اینکه پالایش لازم از این طرح انجام می‌شود و افرادی که شرایط لازم را دارند از این طرح می‌توانند استفاده کنند، اظهار کرد: با ریزش افرادی که شرایط لازم را ندارند ثبت نام دوباره طی هفته جاری انجام می شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری زنجان، از اختصاص ۱۳ هزار و ۳۰۰ سهمیه در قالب طرح اقدام ملی تولید مسکن به استان خبر داد و گفت: سهمیه زنجان قبل از این در قالب بافت‌های فرسوده تنها هفت هزار واحد بود.

نیازی ابراز کرد: سهمیه برای زنجان در زمینه پروژه‌های حمایتی و در قالب ثبت‌نام طرح اقدام ملی تولید مسکن ۹ هزار و ۹۲۰ واحد بوده و سهمیه‌ای که برای پروژه‌های مشارکتی در این زمینه اختصاص یافته ۶۸۰ واحد مسکونی و همچنین سهمیه احداث و نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده دو هزار و ۷۰۰ واحد است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت هزار و ۳۰۰ واحد مسکن طرح اقدام ملی مسکن در زنجان آغاز شده است، افزود:عملیات اجرایی ساخت بقیه واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن هم به صورت رسمی از دهه فجر آغاز خواهد شد.

کد خبر: ۳٬۶۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha