۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
تسهیلات پرداختی کرونا در مازندارن قابل توجه نیست
رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

تسهیلات پرداختی کرونا در مازندارن قابل توجه نیست

ساری- رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به پرداخت هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال تسهیلات جبران خسارت کرونا در استان گفت: این رقم پرداختی قابل توجه نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالله مهاجر بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی با بیان اینکه کرونا به بخش های مختلف اقتصادی در استان آسیب زده است، رقم تسهیلات پرداختی برای جبران خسارت ها را تاکنون ۱۴۸ میلیارد تومان اعلام کرد و آن را قابل توجه ندانست.

وی با اظهار اینکه تسهیلات پرداخت ۱۰ تا ۲۰ درصد خسارت های وارده را شامل نمی شود، یادآور شد: در بخش صنعت و معدن ۹۸۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به در دست بررسی بودن تسهیلات حوزه کشاورزی یادآور شد: بیش از ۴۸ میلیارد تومان تسهیلات در این بخش تقاضا شده است.

مهاجر پیگیری برای رفع مشکلات را ضروری دانست و با انتقاد از موانع و بروکراسی های دست و پاگیر اداری یادآور شد: بیش از نیمی از مصوبات شورای گفتگو یا ملی و یا استانی است و بقیه به دلایلی اجرا نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران درباره واردات برنج گفت: تقاضای ما توقف واردات در فصل برداشت است زیرا باید سود کشاورز درنظر گرفته شود.

کد خبر: ۳۶٬۶۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha