۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
واگذاری ۱۵۰ پروژه نیمه تمام گلستان به بخش خصوصی
استاندار گلستان خبر داد:

واگذاری ۱۵۰ پروژه نیمه تمام گلستان به بخش خصوصی

گرگان- استاندار گلستان با اشاره به اینکه هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد از واگذاری ۱۵۰ پروژه به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، هادی حق شناس ظهر چهارشنبه در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی هفته دولت در استان گلستان  اظهار کرد: در هفته دولت امسال سه هزار و ۴۲۹ پروژه و طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزا کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود.

وی اعتبار این طرح‌ها و پروژه‌ها را بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان کرد و افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای هفت هزار و ۵۶ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

استاندار گلستان با این توضیح که در هفته دولت امسال چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که نیمی از آن‌ها عمرانی و مابقی اقتصادی است، از حل شدن مشکلات پتروشیمی گلستان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه با همکاری سپاه، دادگستری، دادستانی و سایر نهادها مشکلات حقوقی پتروشیمی گلستان حل شده است، وعده داد: تا هفته دولت سال آینده یا این پروژه را به بهره‌برداری می‌رسانیم و یا بخش عمده‌ای از مشکلات آن را حل می‌کنیم.

حق شناس از وجود بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در استان خبر داد و گفت: در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرده‌ایم ۱۵۰ پروژه نیمه تمام را با حفظ کاربری موجود به بخش خصوصی واگذار کنند.

وی تصریح کرد: اجرای طرح توسعه شش هزار هکتاری پرورش میگوی گمیشان و آغاز حفاری اکتشافات نفت و گاز در نوار شمالی استان از موضوعاتی است که طی ماه‌های آینده در استان انجام می‌شود.

کد خبر: ۳۶٬۶۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha