۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
معرفی سرپرست جدید وزارت صمت نیازمند اذن رهبری بود
رئیس مجلس:

معرفی سرپرست جدید وزارت صمت نیازمند اذن رهبری بود

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار نماینده محلات درباره ضرورت دریافت اذن مقام معظم رهبری برای معرفی سرپرست جدید وزارت صمت به علت گذشت ۳ ماه، گفت: تاکنون درباره دریافت این اجازه مطلع نیستیم.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی، در اخطار قانون اساسی با استناد به اصول ۱۳۵ و ۵۷، گفت:آقای قاضی زاده هاشمی هفته گذشته به معاون ریاست جمهوری درباره نحوه معرفی سرپرست وزارت صمت تذکری داد که به آن توجه نشد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه ۳ ماه فرصت سرپرستی وزارت صمت به پایان رسیده و ادامه این سرپرستی نیاز به اذن مقام معظم رهبری دارد، عنوان کرد: اگر این اذن گرفته شده است باید اعلام شود و اگر اذن گرفته نشده، تصرفات سرپرست جدید غیرقانونی بوده و دیوان محاسبات و سازمان بازرسی باید به این موضوع ورود کند.

قالیباف: معرفی سرپرست جدید وزارت صمت نیاز به استجازه رهبری دارد
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این اخطار، گفت: مدت زمان ۳ ماهه سرپرستی وزارت صنعت به پایان رسیده و معرفی فرد جدید نیازمند استجازه رهبری است که تاکنون درباره آن مطلع نیستیم.

کد خبر: ۳۶٬۵۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha