۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
پیشرفت ۶۲درصدی ۱۴ پروژه جهش تولید حوزه میراث فرهنگی آذربایجان شرقی
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی خبر داد

پیشرفت ۶۲درصدی ۱۴ پروژه جهش تولید حوزه میراث فرهنگی آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی ۱۴ پروژه اقتصاد مقاومتی و جهش تولید حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حمزه زاده امروز در جمع خبرنگاران در محل این اداره کل از تشکیل جلسه بررسی مشکلات و موانع پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خبر داد و گفت: در این جلسه مشکلات و موانع ۱۴ پروژه اقتصاد مقاومتی و جهش تولید حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان که با حجم سرمایه‌گذاری دو هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان در حال اجرا هستند توسط رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مورد بررسی قرار گرفت و دستورهای لازم برای رفع مشکلات توسط دستگاه‌های ذی‌ربط صادر شد.

او در تشریح ۱۴ پروژه اقتصاد مقاومتی و جهش تولید حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی اظهار داشت: از میان ۱۴ پروژه مذکور، هشت پروژه به‌صورت ملی و شش پروژه به‌صورت استانی در حوزه زیرساخت گردشگری و صنایع‌دستی، همچنین مرمتی آثار تاریخی در حال اجرا است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: ۱۱ مورد از پروژه‌های مذکور توسط بخش خصوصی، دو پروژه به‌صورت مشارکتی مابین بخش دولتی و خصوصی و یک مورد دیگر توسط بخش دولتی در حال اجرا هستند.

حمزه زاده در خاتمه بیان کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی به‌صورت مستقیم برای ۱۵۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

کد خبر: ۳۶٬۵۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha