۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
افتتاح و کلنگ‌زنی ۸ پروژه گردشگری و صنایع دستی در کردستان
در هفته دولت انجام می‌شود؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۸ پروژه گردشگری و صنایع دستی در کردستان

کردستان- مریوانی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از افتتاح و کلنگ زنی هشت پروژه گردشگری و صنایع دستی استان به مناسبت هفته دولت خبرداد و گفت: اعتبار این تعداد پروژه ۵۰۰ میلیارد ریال است.

اسماعیل مریوانی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه در هفته دولت پنج پروژه افتتاح و سه پروژه هم کلنگ زنی می شود، اظهار داشت: این تعداد پروژه با همکاری و مشارکت بین بخش دولتی و خصوصی در استان راه اندازی می شود.

وی اعتبار اختصاص داده شده به این تعداد پروژه در استان را ۵۰۰ میلیارد ریال ذکر و  اضافه کرد: پروژه های قابل افتتاح در این هفته شامل افتتاح مجتمع تولیدی صنایع دستی و خانه خلاق صنایع دستی در سنندج است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان افزود: مرکز خلاق صنایع دستی با رویکرد ایجاد نوآوری و خلاقیت در حوزه صنایع دستی و ایجاد اشتغال پایدار و ورود به بازارهای جهانی راه اندازی می شود.

مریوانی مجتمع های گردشگری و تفریحی ژوان ، خدماتی و رفاهی بهار در سقز و گردشگری هاشملو در شهرستان بیجار را از دیگر پروژه های قابل افتتاح این اداره کل در هفته دولت ذکر کرد و گفت: در این هفته فاز دو مجتمع گردشگری زوزان در شهرستان سقز، مجتمع گردشگری بنیان کار و گردشگری پیام در سنندج هم در این هفته کلنگ زنی می شود.

وی یادآور شد: با بهره‌برداری از  این پروژه ها برای بیش از ۳۳۲ نفر به طور مستقیم در استان شغل ایجاد می‌شود.

کد خبر: ۳۶٬۵۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha