۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
سازمان استاندارد به حمایت از مصرف‌کننده لنت ترمز بیاید
یک کارشناس صنعت لنت ‌ترمز در گفتگو با بازار:

سازمان استاندارد به حمایت از مصرف‌کننده لنت ترمز بیاید

امیری‌مقدم عضو انجمن تولیدکنندگان لنت‌ترمز و کلاچ گفت: سازمان ملی استاندارد باید مسئولیت اسامی خارجی که هر روز درحال افزایش در صنعت لنت ترمز هستند را بر عهده بگیرد.

بازار؛ گروه خودرو: حمیدرضا امیری‌مقدم عضو انجمن تولیدکنندگان لنت‌ترمز و کلاچ، آفت اصلی بازار لوازم یدکی را وجود اسامی خارجی برای تولیدات داخلی لنت‌ترمز عنوان کرد.
این فعال صنعت لنت‌ترمز با اشاره به اینکه برخی از اشخاص با ثبت نام برند خارجی برای محصولات تولیدی خود در سازمان ثبت اسناد، محصول خود را با چنین نام و نشانی در معرض دید مشتری غیرحرفه‌ای قرار می‌دهند.
وی افزود: این مورد منجر به این شده لنت که یک قطعه فوق ایمنی است، از ضریب کارکرد و عملکرد خارج و تبدیل به برندهای شود که هر روز نام جدید به خود گیرند.
امیری‌مقدم با اشاره به عملکرد سازمان ملی استاندارد به عنوان متولی دستگاه کالاهای استاندارد شده، تاکید کرد: برای کنترل بازار لنت‌ترمز پیشنهاد می‌دهم، هر نوع برند و اسم لنت که روی محصولات داخلی استفاده می‌شود، به غیر از سازمان ثبت در سازمان استاندارد نیز ثبت شود.
وی با اشاره به وظیفه سازمان ملی استاندارد در حمایت از مصرف‌کننده تصریح کرد: سازمان ملی استاندارد باید مسئولیت اسامی خارجی که هر روز درحال افزایش در صنعت لنت ترمز هستند را بر عهده بگیرد.

کد خبر: ۳۶٬۴۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha