۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
آغاز به کار کلینیک کسب‌وکار کشاورزی در خراسان رضوی

آغاز به کار کلینیک کسب‌وکار کشاورزی در خراسان رضوی

مشهد- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: به موازات کلینیک کسب‌وکار صنعت، کلینیک کسب‌وکار کشاورزی نیز برای شناسایی واحدهای دارای مشکل و رفع مشکلات آنها با محوریت سازمان جهاد کشاورزی در این استان راه‌اندازی شد.

به گزارش بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رسولیان افزود: در این کلینیک فعالیت هسته‌هایی در مشهد و شهرستان ها با محوریت بخش خصوصی، صنفی کشاورزی یا بسیج کشاورزی آغاز شده است.

وی ادامه داد: نقش شهرستان ها، فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی مرتبط، نحوه مدیریت و کارکرد آنها در کلینیک کسب و کار کشاورزی خراسان رضوی مشخص شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی اولویتهای کلینیک کسب و کار کشاورزی را شناسایی واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و فعال کردن این واحدها و اتخاذ شیوه‌ای برای ارتقای تولید کالاهای اساسی راهبردی در بخش کشاورزی ذکر کرد.

وی افزود: از مجموع واحدهای صنعتی دارای مشکل ۲۶۱ واحد توسط کلینیک کسب و کار صنعت عارضه‌یابی شده و طی برگزاری ۱۵ نشست رسمی و بررسی مشکلات، ۳۰ واحد دوباره فعال شده‌اند.

رسولیان ادامه داد: برنامه اصلی این کلینیک رسیدگی به واحدهای صنعتی دارای مشکل است و هر دو هفته یکبار نشست‌هایی برای ارایه راهکار و رفع مشکل واحدها برگزار و گزارش کار آن به مدیریت شرکت شهرکهای صنعتی استان ارایه می‌شود.

کد خبر: ۳۶٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha