۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
۱۳۹ کارخانه مازندران از تملک بانک خارج می شوند
معاون استاندار مازندران:

۱۳۹ کارخانه مازندران از تملک بانک خارج می شوند

ساری- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: امسال طبق برنامه ۱۳۹ واحد تحت تملیک بانک ها در استان به چرخه تولید باز می گردد.

 به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور بعدازظهر سه شنبه در جلسه جهش تولید در سالن استانداری، خروج واحدهای تحت تملیک بانک ها و احیای و فعال سازی آنرا از برنامه های جهش تولید ذکر کرد و گفت: ۱۳۹ واحد تولیدی سال جاری از تملک بانک ها خارج می شوند.

وی به برنامه توسعه کشت گلخانه ای و شهرک هزار هکتاری شرق استان اشاره و اضافه کرد: توسعه صنایع دستی، کشت گیاهان گلخانه ای و دارویی و احیای واحدهای تولیدی و صنعتی راکد از دیگر برنامه های تحقق جهش تولید در استان به شمار می رود.

خیریان پور اصلاح نژاد دام، آغاز ساخت پتروشیمی، ساخت ۹ نیروگاه مقیاس کوچک را از دیگر برنامه های جهش تولید ذکر کرد و گفت: احیای آب بندان ها نیز از دیگر ظرفیت های برای رونق و جهش تولید به شمار می رود.

معاون استاندار مازندران از شناسایی ۲۸ طرح اقتصادی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان خبر داد و گفت: این طرح های برای حدود شش هزار نفر اشتغال ایجاد می کنند و برای آن ها بیش از چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری صرف شده است.

خیریان پور درباره طرح های هفته دولت در استان نیز گفت: برای اجرای پروژه های هفته دولت دو هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و ۹۶ پروژه تولیدی و اقتصادی برای بیش از دو هزار و ۸۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

کد خبر: ۳۶٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha