۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
۸۴ درصد تسهیلات کرونایی در اختیار ۴ بانک زنجان قرار گرفت
استاندار زنجان:

۸۴ درصد تسهیلات کرونایی در اختیار ۴ بانک زنجان قرار گرفت

زنجان- استاندار زنجان گفت: ۸۴ درصد از مجموع ۴۸۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی، در اختیار چهار بانک استان زنجان قرار گرفته که این بانک‌ها باید با سرعت در زمینه تایید پرونده و پرداخت تسهیلات سریع عمل کنند.  

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی ظهر سه‌شنبه در جلسه هماهنگی شورای بانک های استان در محل استانداری زنجان با بیان اینکه کرونا هنوز تمام نشده است، گفت: تنها راه قطع زنجیره این بیماری رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.  

وی اظهار کرد: مدیران و کارکنان دستگاه‌ها و بانک‌ها باید الگوی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه باشند ولی در خیلی از بانک های استان بهداشت رعایت نمی شود.  

استاندار زنجان گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای حفظ جان و سلامتی جامعه است و همه باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و افرادی هم که از این امر مهم سرکشی می کنند در حق افرادی که ماسک می زنند جفا کرده و ظلم می کنند.  

حقیقی تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌های استان از میانگین کشور پایین‌تر است و این اصلا برای شبکه بانکی استان خوب نیست.  

پرداخت تسهیلات کرونایی در استان بسیار ضعیف است
وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات کرونایی در استان بسیار ضعیف است، افزود: طبق مصوبه جدید ستاد ملی کرونا، ممنوع بودن داشتن معوقات بانکی و چک برگشتی برای دریافت تسهیلات چه در دوران کرونا و چه در دوران قبل از کرونا، مستثنی شده و تمام دستگاه‌ها باید بدون وقفه نسبت به تایید پرونده و معرفی ثبت‌نام‌شده ها به بانک‌ها اقدام کنند.  

استاندار زنجان گفت: ۸۴ درصد از مجموع ۴۸۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی، در اختیار چهار بانک استان زنجان قرار گرفته که این بانک‌ها باید سرعت در تایید پرونده و پرداخت تسهیلات سریع عمل کنند.  

حقیقی افزود: برگزاری جلسات باید خروجی داشته و از هفته آینده باید درصد پرداخت تسهیلات کرونایی افزایش پیدا کند و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.  

وی بر فعال شدن دستگاه‌هایی اجرایی در جذب بنگاه‌ها و کارگاه‌ها تاکید کرد و افزود: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات باید تلاش کنند.  

کد خبر: ۳۶٬۳۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha