۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
مجوز شهرک صنعتی نئوپان خلخال صادر می‌شود
معاون استاندار اردبیل:

مجوز شهرک صنعتی نئوپان خلخال صادر می‌شود

اردبیل- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: با رفع مشکل‌های مربوط به شهرک‌های صنعتی غیردولتی مقدمات صدور مجوز شهرک صنعتی غیردولتی نئوپان خلخال آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، ارژنگ عزیزی صبح سه‌شنبه در جلسه خدمات مرکز سرمایه‌گذاری اردبیل اظهار داشت: در راستای حل مشکل‌های مربوطه به توسعه برنامه‌های اقتصادی و صنعتی در استان تسریع در روند اجرایی این برنامه‌ها اولویت اساسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در راستای واگذاری زمین برای شهرک صنعتی غیردولتی آرتاویل تمهیدات لازم به عمل آمده و با احصای مشکلات نسبت به حل آن‌ها اقدام کرده‌ایم، گفت: در راستای تعیین تکلیف پروژه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در راستای حل مشکل‌های مربوط به حوزه تولید و اشتغال نیاز است تا دستگاه‌های اجرایی نسبت به اجرای قوانین و آئین‌نامه‌ها تمام تلاش و توان خود را به‌کارگیرند تا مشکلی در این زمینه باقی نماند.

عزیزی تصریح کرد:‌ با رفع مشکل‌های مربوط به شهرک‌های صنعتی غیردولتی مقدمات صدور مجوز شهرک صنعتی غیردولتی نئوپان خلخال آغاز شده و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای حل مشکلات مربوطه در دستور کار است.

وی اظهار کرد: کاهش روند اداری و بروکراسی‌های اداری برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری اولویت اساسی است و در این زمینه برنامه‌ریزی برای حل مشکل‌های مربوط به سرمایه‌گذاران مبنای کار قرار گرفته است و سرمایه‌گذارانی که زمینی در روستا دارند برای تغییر کاربری اراضی نیازی به استعلام از شهرک صنعتی ندارند.

کد خبر: ۳۶٬۲۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha